کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دیگو فورلان: مورینیو در رئال مادرید خوب کار کرد

دیگو فورلان در مورد روش های کاری ژوزه مورینیو و دوران حضور وی در رئال مادرید اظهار نظر کرده است.

https://s.yimg.com/bt/api/res/1.2/yoZKSKYiDefk5CpToqGdRQ--/YXBwaWQ9eW5ld3M7Zmk9ZmlsbDtoPTU0MDtpbD1wbGFuZTtweW9mZj0wO3E9NzU7dz05NjA-/http://media.zenfs.com/en_GB/Sports/Eurosport/1265220-27296019-2560-1440.jpg

فورلان در ستون هفتگی خود در 'The National'، نوشت: محدود کردن مورینیو در رئال مادرید

 

 

"او با مشکلاتی مواجه شد. او زمانی که بارسلونا، بهترین تیم آن زمان را شکست داد، و در برنابئو جشن قهرمانی گرفت از آزمون سرمربیگری در رئال مادرید قبول شد. او به خاطر بازی دفاعی اینتر مقابل بارسا، با انتقادات زیادی مواجه شد اما دیگر چه کاری می توانست انجام دهد؟ بارسا بازیکنان بهتری داشت اما مورینیو نتیجه را گرفت.با اینحال فکر نمی کنم او برای هدایت رئال مادرید فرد مناسبی بوده باشد؛ مسلماً هیچ شکی وجود ندارد که وی آنجا خوب کار کرد - او قهرمان لیگ شد، کوپا دل ری را فتح کرد و در طول زمانی که نیروی غالب، بهترین تیم روی سیاره بود، پیشروی تیم در اروپا را نیز بهبود بخشید.

مدیریت رختکن رئال مادرید برای هر مربی کار سختی است - حتی برای کسی مثل مورینیو. برخی بازیکنان حمایت او را قبول کردند اما برخی دیگر مقاومت کردند چرا که او دوست داشت کارها را به روش خودش انجام دهد و این خلاف جهت کارهایی بود که همیشه در رئال مادرید انجام شده بود. در اسپانیا، برخی افراد فکر می کردند که او مرد دیوانه ای است اما اینطور نبود؛ تمام چیزی که او می خواست، کنترل کامل همه چیز بود."




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد