کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: پیش بازی چلسی _ PSG / لندنی ها شاهد حذف یا صعود چلسی!!!

دور برگشت بازی های یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دو دیدار اغاز میشود. سه شنبه شب در یکی از بازی های حساس رئال مادرید میزبان شالکه است.



اختصاصی سایت، حساس ترین بازی مرحله یک هشتم را فردا شب (چهارشنبه) ابی پوشان لندنی و پی اس جی برگزار میکنند. پس از این دیدار تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی مشخص خواهد شد.


پخش زنده از شبکه سه


پست اپدیت شد (امار جدید اضافه شد).....

 

 

دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان اروپا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه برگزار میشود که تکلیف 4 تیم صعود کننده به مرحله بعد این هفته مشخص میشود. بازی های دور برگشت از ساعت 23:15 دقیقه به وقت تهران اغاز میشود. سه شنبه شب شاهد دو دیدار هستیم که بین چهار تیم رئال مادرید _ شالکه و همچنین پرتو _ بازل برگزار خواهد شد.


اما فردا شب هم دو دیدار انجام میشود که در حساس ترین بازی چلسی میزبان پاریس سنت ژرمن خواهد بود. و دیگر دیدار چهارشنبه شب را دو تیم بایرن مونیخ و شاختار برگزار خواهند کرد.


شیرهای لندنی که با اقتدار در صدر جدول جزیره قرار دارند و هفته قبل هم موفق شدند جام اتحادیه را کسب کنند روی کاغذ از شانس بالایی برخوردار هستند. چرا که انها در دور رفت موفق شدند پی اس جی را در خانه با نتیجه 1_1 متوقف کنند. مردان مورینیو در پارک د پرانس یک گل به ثمر رساندند و این گل میتواند حکم یک پله برای صعود به مرحله بعد باشد. شیرهای لندنی با یک تساوی بدون گل هم راهیه مرحله بعدی خواهند شد.


(در ان دیدار ایوانوویچ در دقیقه 36 ایتدا چلسی را پیش انداخت اما ادیسون کاوانی در دقیقه 55 کار را به تساوی کشاند.)


پی اس جی که تیم بسیار خوب و پرمهره ای است برای این دیدار دست و پا بسته نیست انها میتوانند با وجود ستاره های همچون کاوانی و زلاتان کار را برای ابی پوشان بسیار سخت کنند. سرعت بالای انها در ضد حملات میتواند هر تیمی را زمین گیر کند. انها در مرحله گروهی موفق شدند بارسلونا را با ضد حملات خوب خود شکست دهند. و چلسی هم میتواند اسیر حملات پرقدرت انها شود اگر مورینیو و مردانش دچار غرور شوند، (غروز قهرمانی در جام اتحادیه، غرور صدر نشینی در لیگ جزیره، و همچنین غرور حذف پی اس جی در سال گذشته،) قطعا زمین خواهند خورد.


PSG که در حال حاضر در رده دوم جدول لوشامپیونه فرانسه قرار دارد و تنها یک امتیاز با صدر فاصله دارد و برای قهرمانی در لیگ هم میجنگد، این هفته ها به اوج برگشته و نتایج خوبی کسب کرده است. انها از روحیه ی بسیار بالایی برخوردارند و میدانند که 90 دقیقه زمان دارند تا ورق را به نفع خود بازگرداندد. اگر انها تنها یک گل به ثمر برسانند کار برای چلسی سخت خواهد شد.


شاگردان اقای خاص و لوران بلان سال گذشته هم با هم دیدار کردند که در مجموع دو بازی رفت و برگشت ابی پوشان به مرحله بعد صعود کردند. چلسی ان فصل هم به لطف تک گل زده در خانه حریف راهیه مرحله بعدی شد. ابی پوشان ابتدا در دیدار رفت 3_1 شکست خوردند اما در دیدار برگشت با نتیجه 2_0 پیروز شدند و همان تک گل مقدمات صعود شیرهای لندنی را فراهم کرد. شرایط در این فصل کاملا فرق کرده چلسی بسیار بهتر شده و مهره های بهتری هم در اختیار دارد اما پی اس جی چندان پیشرفتی نداشته است و این چیزی بود که اقای خاص به عنوان برگ برند  خود عنوان کرد.


به هر حال تکلیف تیم صعود کننده فردا شب مشخص خواهد شد. پی اس جی در صورت پیروزی در این دیدار یا تساوی با بیش از یک گل به مرحله بعد خواهد رفت. اما شاگردان اقای خاص یا باید پیروز شوند یا باید به تساوی بدون گل دست یابند تا مستقیما به دور بعدی راه پیدا کنند. اگر بازی با نتیجه 1_1 به پایان برسد وقت های اضافه و ضربات پنالتی تکلیف تیم صعود کننده را مشخص خواهد کرد.


مورینیو برای این دیدار تمامی بازیکنان خود به غیر از میکل را در اختیار خواهد داشت. ماتیچ پس از یک دوره محرومیت و مصدومیت میتواند برای این دیدار تیمش را همراهی کند. چلسی و هوادارانش بسیار خوش  شانس هستند که مصدومیت ماتیچ در جشن قهرمانی جدی نبود و حالا انها هافبک تنومند و خوش فکر خود را در اختیار خواهند داشت.


اما در مقابل لوران بلان برای این دیدار سه بازیکن مصدوم دارد که از این بین سرگی اوریر و لوکاس مورا قطعا به این دیدار نخواهند رسید اما حضور یوهان کابایه در هاله ای از ابهام قرار دارد.


با توجه به مصدومان دو تیم پیش بینی میشود ترکیب احتمالی چنین باشد:







بازیکنان مصدوم دو تیم:





مقایسه اماری دو تیم:








در شش دیدار گذشته این دو تیم در مقابل هم ابی پوشان دو بار پیروز بودند یک بار شکست خوردند و در 3 دیدار هم دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند.






اما در سه دیداری که در ورزشگاه استمفوردبریج انجام شده است این نتایج بدست امده که میتوانید در جدول زیر مشاهده کنید:

یک پیروزی برای چلسی ثبت شده و دو دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.






اما در رقابت های لیگ های داخلی دو تیم امار جالبی ثبت شده. نتایجی که در جدول زیر مشاهده میکنید چلسی میزبان بوده و پی اس جی میهمان . ابی پوشان در 6 دیدار اخیر خود در خانه 3 پیروزی 2 تساوی و 1 شکست داشتند. و در مقابل پی اس جی در 6 دیدار خارج از خانه اخیر خود 3 پیروزی _ 2 تساوی و 1 شکست داشته است. هر دو تیم اماری برابر داشته اند. البته اخرین دیدار چلسی با تاتنهام در جام اتحادیه بوده که بازی در ورزشگاه ومبلی انجام شده اما ابی پوشان میزبان بوده اند. پی اس جی در سه دیداری که در خارج از خانه پیروز بوده حریف خود را تنها با یک گل شکست داده است.






ترکیب اخرین دیداری که دو تیم انجام دادند را مشاهده میکنید:









بهترین های دو تیم از نظر امار:






ترکیب اخرین دیدار دو تیم در استمفوردبریج

http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/03/pre-match-briefing--chelsea-v-paris-st-germain/_jcr_content/main/textimage_1/image.img.png/1426039129729.png



بهترین برد خانگی چلسی و بهترین برد خارج از خانه پی اس جی در این فصل:





امار چلسی در مقابل تیمهای فرانسوی در خانه:






حضور چلسی در مراحل مختلف لیگ قهرمانان در 10 سال گذشته:






اسامی بازیکنانی که 18 گل چلسی را در لیگ قهرمانان ثبت کردند:







اسامی بازیکنانی که 25 پاس گل چلسی را در لیگ قهرمانان ثبت کردند:






اسامی بازیکنانی که 48 شوت در چهارچوب چلسی را ثبت کرده اند:








امار پی اس جی در مقابل تیمهای انگلیسی در خارج از خانه:






تاریخچه پی اس جی در 10 سال اخیر:









پیش بینی کارشناسان از این دیدار:


نظریات خود در مورد نتیجه بازی را با ما شریک سازدید.

نظرات 12 + ارسال نظر
عماد پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 06:21

لعنت به هرچی بازیکن بی تعصبه
بازیکنا تو زمین قدم میزدن
چلسی باید بازیکن بخره
با رامیرس و ویلیان و اسکار به جایی نمیرسه
اینا در کلاس لیگ قهرمانان نیستن
تیمایی مثه پاریس و رئال و بارسا و بایرن
کلییی ستاره دارن
ما دلمون فقط به هازارد خوشه
کم کم 3 تا هازارد میخوایم
باید پوگبا رو بخرن

aMIn چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 19:02

یک بر صفر چلسی.

αмιя♣ چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 11:18

3-1 میبربم

عماد چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 08:42

نظرم به رضا نزدیکه
فک کنم 2-1 بشه
اما از طرفیم میگم میریم وقت اضافه
ولی تو وقت اضافه پاریس بیشتر شانس داره
نمیدونم ، شما همون 2-1 حساب کن

رضا عباسی سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 22:25

امیدوارم اقا هادی _ فک کنم 2_1 میبریم اما تو وقت های اضافه . بازی تو 90 دقیقه 1_1 میشه

hadi سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 20:46

رضا عباسی حراس به دل راه نده ایشالله میبریم بازی بازی سال قبل به مراطب وضعیت مون بدتر از این بود. یه پیش بینی بکن ببینم چی میشه

رضا / مشهد سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 20:11

من که میگم دوباره 2-0 میبریمشون

رضا عباسی سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 17:15

من که انصافا خیلی از این بازی میترسم . مثل بازی با اتلتیکو نشه باز . اونجا مساوی کردیم تو خونه باختیم . خدا که خوزه یه تاکتیک فوق العاده برای این بازی داشته باشه. این بازی رو هم پیش بینی نمیکنم خیلی سخته

شایان سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 16:54

2_1 میبریم

hadi سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 16:14

2 - 0 به نفع چلسی

costa سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 15:15

من میگم دو بر یکمیبریم شاید هم مساوی بشه ما با عساوی هم صعود می کنیم . ماصعود می کنیم ازاین بابت قول میدم

Saeed m.h سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 14:10

ما صعود میکنیم . بازی رو هم میبریم. با همون یک گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد