کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مصاحبه فابرگاس در آستانه دیدار با پاریسن ژرمن

سسک فابرگاس معتقد است که چلسی در این فصل فاقد غریزه کشنده است و برای پیروزی برابر پاریسن ژرمن باید مقتدر تر باشند.

http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/03/fabregas.img.png

به گزارش ESPN، دو تیم چلسی و پاریسن ژرمن پس از تساوی در دیدار رفت لیگ قهرمانان امشب در استمفورد بریج به مصاف هم می روند. چلسی در این فصل دو بار برابر منچستر سیتی و یک بار برابر منچستر یونایتد با نتیجه مساوی متوقف شده است. فابرگاس به هم تیمی های خود هشدار می دهد که آن ها باید از تسلط خود استفاده کنند.

 

 

فابرگاس در مصاحبه خود می گوید: "اگر بخواهم بگویم که چه چیزی در این فصل کم داریم  این است که در لحظه ای که می توانیم باید کشنده ظاهر شویم. در این فصل گاهی چنین کاری انجام ندادیم و به بازیکنان حریف اجازه دادیم که برای ما خطرساز شوند. ما باید مصمم تر باشیم، مخصوصا در حملات. زمانی که یک گل به ثمر می رسانیم باید برای گل های دوم و سوم تلاش کنیم. این مسئله ای است که باید در آن پیشرفت کنیم و می خواهیم در دیدار برابر پاریسن ژرمن از ثانیه اول بازی برای این کار تلاش کنیم."


چلسی در این فصل اولین جام خود را کسب کرده است. آن ها با برتری برابر تاتنهام اولین جام مورینیو در بازگشت مجدد به چلسی را کسب کردند. فابرگاس معتقد است که اعتماد به نفس حاصل از آن قهرمانی کمک زیادی برای ادامه فصل است.

او در ادامه گفت: "با توجه به تجربه من، مخصوصا در تیم ملی، وقتی ترس ذهنی از رفتن به مرحله بعد شکسته می شود زمانی است که احساس می کنید می توانید قهرمان شوید.  زمانی که قهرمان شویم توقف ناپذیر خواهیم شد. این کاری است که باید انجام دهیم و باید باور کنیم که بهترین هستیم. باید از نظرذهنی آماده رویارویی با هر چیزی باشیم. در دیدار برابر پاریسن ژرمن لحظاتی وجود خواهد داشت که آنها به سختی حمله می کنند. این دیدار مانند قدم زدن در پارک نیست پس ما باید از نظر ذهنی و بدنی آماده باشیم. باید متحد باشیم تا بتوانیم قوی تر باشیم زمانی که می توانیم حمله کنیم."


نمانیا ماتیچ جزو بهترین بازیکنان این فصل چلسی می باشد. مورینیو با شوخ طبعی پس از پیروزی برابر تاتنهام بدون حضور او می گوید که شاید حضور او برای تیم ضروری نیست. مورینیو در مصاحبه خود گفت: "به او گفتم که بدون حضور او در 2 دیدار حساس پیروز شدیم. شاید حضور تو برای تیم ضروری نیست( در حال خنده). ماتیچ بازیکن بسیار مهمی برای ما است و خوشحالیم که او بازگشته و آماده بازی است."




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد