کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقاد مورینیو از سکب بازی پاری سن ژرمن

چلسی در بازی رفت در پاریس با این تیم به تساوی 1-1 دست یافت و حالا از موقعیت بهتری برای صعود به یک چهارم نهایی برخوردار است.

آی اسپورت – ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی چهارشنبه چلسی مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت لیگ قهرمانان گفت که تیم بلان خشن ترین تیمی است که چلسی دراین فصل با آن روبرو شده است.
  

چلسی در بازی رفت در پاریس با این تیم به تساوی 1-1 دست یافت و حالا از موقعیت بهتری برای صعود به یک چهارم نهایی برخوردار است. مورینیو در مورد این بازی گفت:" باید صادقانه حرف بزنم. فکرمی کردم یک تیم انگلیسی هرگز با بازی خشن حریفش غافلگیر نشود برای اینکه ما در انگلیس این طوری بازی می کنیم. ما در برابر تیمهای زیادی این فصل در لیگ اتحادیه و جام حذفی بازی کردیم ولی خشن ترین حریف ما تا امروز پاری سن ژرمن بوده است."

مورینیو همچنین به این باور که پاری سن ژرمن در بازی رفت توپ و بازی را دراختیارداشته واکنش نشان داده و گفت که آنها همه چیزی به غیر از نتیجه را در اختیار داشتند. " این بستگی به برداشت و مفهوم شما از فوتبال بستگی دارد. اگر تسلط و دراختیارداشتن بازی فقط موقعیت های خطرناک را شامل می شود، بله پی اس جی فرصت های بیشتری نسبت به ما داشت. اگر تسلط داشتن به معنای خطا کردن پشت سر هم یا به حرکت درآوردن توپ بدون مالکیت آن باشد..."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد