کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت:چلسی 2 (3) -(3) 2 پاریسن ژرمن/نظریات خود را با ما شریک سازید

و تیم چلسی و پاریسن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ در ورزشگاه استمفورد بریج به مصاف هم رفتند که در نهایت پس از تساوی 1-1 در وقت های معمول، کار به وقت های اضافه کشید.

 

 بازی با قضاوت آقای کویپرس هلندی آغاز شد. در دیدار رفت پاریسی ها بازی بهتری نسبت به حریف خود ارائه کرده بودند اما موفق به کسب پیروزی نشدند. بازی در لندن بسیار سرد و بی روح آغاز دنبال می شد و هیچ اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نمی داد تا اینکه در دقیقه '31 داور هلندی با تصمیم جنجالی خود، تکل زلاتان روی پای اسکار را شایسته کارت قرمز مستقیم دانست و میهمان را 10 نفره کرد. حتی با وجود داشتن یک یار بیشتر در خانه نیز چلسی حمله خاصی به روی دروازه پی اس جی ترتیب نداد تا نیمه نخست بدون گل مساوی به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم، ویلیان برای چلسی به جای اسکار به میدان آمد. نسبت به نیمه نخست چلسی در لحظات ابتدایی بهتر بازی را دنبال می کرد اما در دقیقه '58 روی اشتباه و غفلت خط دفاعی، کاوانی روی پاس در عمق پاستوره فرار کرده و در موقعیت تک به تک قرار گرفت و به خوبی کورتوا را جا گذاشت اما ضربه پای چپ او با بد شانسی محض به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه '73، کوستا پس از تکلی خشن کارت زرد دریافت کرد و بعد از آن داوید لوئیز نیز به خاطر درگیری با وی کارتی دریافت کرد؛ درگیری این دو بازیکن از بازی رفت و حتی در نیمه نخست نیز قابل رؤیت بود.

در دقیقه '80 جدی ترین موقعیت چلسی روی پاس ویلیان نصیب رامیرس شد اما ضربه این بازیکن از زاویه ای بسته توسط سیریگو راهی کرنر شد؛ در ادامه کرنر ارسالی آبی ها در یک رفت و برگشت توسط کیهیل پیش تاخته وارد دروازه پاریسن ژرمن شد. پاریسن ژرمن دست از تلاش برنداشت و در دقیقه '86 مزد خود را گرفت و بازی را در آستانه کشیدن به وقت های اضافه قرار داد. در ادامه تلاش دو تیم نتیجه ای نداشت و بازی به وقت های اضافی کشیده شد.

وقت های اضافه

با آغاز وقت اضافه اول، دروگبا به جای رامیرس برای چلسی به میدان آمد تا هر سه تعویض مورینیو تمام شود. در دقیقه '94 تیاگو سیلوا به شکلی مبتدیانه با خطای هند یک پنالتی به چلسی هدیه داد تا تیمش با دریافت گل دوم بار دیگر عقب بیفتند. در ادامه اتفاق دیگری رخ نداد تا نیمه اول با پیروزی 2-1 چلسی تمام شود.

در نیمه دوم وقت های اضافه، پاریسن ژرمن 10 نفره بار دیگر به تلاش خود ادامه داد و در دقیقه '113 ضربه سر تیاگو سیلوا توسط کورتوا با واکنشی عالی راهی کرنر شد؛ همان کرنر در ادامه توسط خود سیلوا به گل تبدیل شد تا علاوه بر جبران مافات، چلسی را در آستانه حذف قرار دهد. در نهایت با این نتیجه مورینیو و شاگردانش در خانه حذف شده و بلان انتقام فصل گذشته را گرفت.

شــرح گل ها

  دقیقه '81 (گری کیهیل)(1-0): ارسال کرنر بازیکنان چلسی به روی دروازه پاریس، بعد از ضربه سر تری مقابل کوستا قرار گرفت اما ضربه ناقص این بازیکن به کیهیل رسید تا وی با شوتی محکم از داخل محوطه دروازه سیریگو را باز کند.

  دقیقه '86 (داوید لوئیز)(1-1): مدافع پیش تاخته پاریسی ها کرنر ارسالی لاوتزی را با ضربه سری قاطع و عالی به زیر طاق دروازه کورتوا و تیم سابق خود فرستاد.

  دقیقه '96 (ادن هازارد)(2-1): ادن هازارد با خونسردی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و به راحتی با ضربه ای آرام به وسط دروازه گلزنی کرد.

  دقیقه '114 (تیاگو سیلوا)(2-2): باز هم یک کرنر دیگر و این بار روی ارسال تیاگو موتا، سیلوا با ضربه سری استادانه بالاتر از همه و با استفاده از خروج چند قدمی کورتوا، توپ را به قعر دروزاه این تیم فرستاد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

منبع:طرفداری

نظرات 4 + ارسال نظر
Saeed m.h پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 13:32

واقعا زورم میاد نظر بزارم. خیلی متاسفم برای سبک بازی تیم. خیلی بده که یه هوادار نمیتونه از سبک بازی تیمش لذب ببره . لقب خاص رو فقط به ترسو تغییر بدین من هیچ چیز دیگه ای نمیخوام.

Reza spacial one پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 10:32

نمیدونم از کجا و چجوری شروع کنم...ولی فقط میتونم بگم مورینیو اصلا خاص نیست...اینکه به شاگردات بگی 120 دقیقه جلوی تیم 10 نفره دفاع کنید هنر نیست...اینو منم میتونم بگم
هرکسی نظر خودشو داره...منم نظر خودمو دارم و نظر همتون برام قابل احترامه ولی اگه من جای آبراموویچ بودم مورینیو رو مینداختمش بیرون....
هرتیمی dna خودشو داره...ولی dna ما شده فقط اتوبوس..و این اصلا خوشایند نیست..یک بار مشد ببینم 90 دقیقه تیم داره حمله میکنه و ما داریم از فوتبال لذت میبریم..همش اتوبوس........ اتوبوس........ اتوبوس......بابا یکم خجالت بکش
امیدوارم یا مورینیو در سبکش تجدید نظر کنه یا همین فصل بره و دیگه پیداش نشه.....

hadi پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 09:30

میدونید بچه ها علت سعود تیممون تو فصل قبل چی بود.علت این بود که اون زمان دو سه تا بازیکن با غیرت تو تیم بود.

αмιя♣ پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 09:23

بزرگترین اشتباهاتمون تو خط دفاعی بود...جایی که وقتی گل اول رو خوردیم هیچ کسی لوییز رو نگرفته بود...گل دومم سیلوا تنهای تنها بود و سه بازیکن ما چسبیدن به هم برای زدن توپ...جایی هم که گل دوم رو زدیم فقط باید فشار میاوردیم...نه اینکه با پاس کاری های بی فایده توپو تو زمین خودمون نگه داریم و آخرشم بشه این

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد