کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ژوزه مورینیو: پاریسن ژرمن باز هم خشن بود؛ باید در لیگ برتر قهرمان شویم

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم چلسی بعد از اینکه در خانه به دست تیم 10 نفره پاریسن ژرمن از رقابت های چمپیونزلیگ حذف شد، بار دیگر تاکتیک تیم بلان را زیر سؤال برد.
بنا به گزارش Sky sports، قبل از این مسابقه، مورینیو در کنفرانس خبری از خشونت تیم پاریسن ژرمن در دیدار رفت انتقاد کرده بود، و این بار بعد از بازی برگشت نیز گفت:
  
"آنها به همان ترتیب خشن بودند. آنها چیزی بودند که ما در کشور خود آن را زیرک می خوانیم. در انگلستان چنین چیزی زرنگی، باهوشی یا با تجربگی محسوب نمی شود، اما آنها کاری که باید را انجام دادند. برای مثال، بعد از اینکه گل دوم را به ثمر رساندند، دیگر بازی وجود نداشت.

"زمان برای جشن گرفتن، شبیه سازی مصدومیت، تعویض،... آنها کاملاً بازی را متوقف کردند در حالیکه ما وقتی پنج دقیقه مانده به پایان مسابقه 1-0 جلو بودیم، نتوانستیم چنین کاری انجام دهیم. فکر می کنم این زیبایی فوتبال انگلیس است اما زمانی که ما وارد رقابت های قاره ای می شویم، تیم های دیگر از نقطه نظر ذهنی آماده تر هستند. من این سبک را کثیف نمی خوانم چرا که این کلمه مناسب نیست. من می گویم که این بخش بزرگی از بازی است.

"مسلماً ما دو بار بازی را در اختیار خود داشتیم، اما فکر می کنم حریف قوی تر از ما بود. آنها بهتر از ما با فشار بازی مقابله کردند. فکر می کنم وقتی آنها 10 نفره شدند ما فشارِ نیاز به پیروزی را حتی بیشتر احساس کردیم. آنها چیزی برای از دست دادن نداشتند، آنها فقط بازی خود را انجام دادند. من قبلاً با چنین احساسی بازی کرده ام. بازی با یک یار کمتر سخت تر است، اما دیگر آن فشار روانی را احساس نمی کنید - آنها شایسته این نتیجه و تساوی بودند. ما نتوانستیم با این مقابله کنیم. وقتی یک تیم نمی تواند از دو کرنر دفاع کند و گل می خورد، شایسته پیروزی نیست. وقتی تیمی نمی تواند با یک یار بیشتر و بازی در خانه با فشار مقابله کند... برای آنها آسان بود؛ 10 نفره، سازمان دهی دفاعی، ضدحملات و منتظر ماندن برای لحظه مناسب. منتظر ماندن برای یک اشتباه.

"می خواهم بدانم چرا چلسی اینطور بازی کرد. بعد از بازی به بازیکنان گفتم که اکنون لحظه مناسبی برای صحبت کردن با آنها نیست. آنها باید به خانه بروند و فردا این مسابقه را آنالیز خواهیم کرد. وقت گریه کردن یا خندیدن نیست؛ وقت آن است که آرام باشیم و تیم را آنالیز کنیم چرا که روز یکشنبه بازی داریم و باید قهرمان لیگ برتر شویم. در دیدار روز یکشنبه همان بازیکن ها به میدان خواهند رفت و اگر قهرمان لیگ و جام اتحادیه شویم، هنوز هم فصل فوق العاده ای می شود. ما برای قهرمانی در لیگ برتر بازی می کنیم و بازی های زیادی باقی مانده است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد