کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوران بلان: شایسته صعود بودیم؛ ما بیشتر از چلسی فوتبال بازی کردیم

لوران بلان، سرمربی تیم پاریسن ژرمن بعد از اینکه در لندن و در ورزشگاه استمفورد بریج شاگردان مورینیو را حذف کرد، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.
بنا به گزارش وبسایت رسمی یوفا، بلان گفت: "خسته اما بسیار خوشحالم!اگر صادق باشیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت، شایسته صعود به دور بعد بودیم. ما بیشتر از چلسی تلاش کردیم که فوتبال بازی کنیم، و موقعیت های بسیار بیشتری خلق کردیم.
  
10 نفره شدن چیزی بود که برای آن برنامه ریزی نکرده بودیم، اما بعد از نیمه اول هنوز هم با توجه به نحوه بازی خود جاه طلب بودیم.

"ما از لحاظ دفاعی بسیار خوب کار کردیم، و تا هرجا که ممکن بود در بازی باقی ماندیم، و دو مدافع میانی ما هر دو در کارهای دفاعی و ضربات شروع مجدد هجومی عالی بودند. آنها فوق العاده بودند، همانطور که تمام تیم بود. این یک عملکرد درخشان از تمام تیم بود.

"در بین دو نیمه من از اینکه تیمم با وجود 10 نفره شدن چقدر آرام است، تعجب کرده بودم. ما یک یار کمتر داشتیم، اما احساس کردم که بازیکنان همان تمایل را دارند تا با همان فلسفه بازی کنند و با ارائه عملکردی درخشان راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. ما باید برخی هشدار ها را می دادیم، اما بدون در نظر گرفتن آن، می دانستم که بازیکنان آماده اند تا 100% توان خود را به کار گیرند.

"می خواهیم یکی از تیم های برتر اروپا باشیم، و می خواهیم در صدر جدول بایستیم. هرچه جلوتر برویم، با توجه به تاریخچه اخیر باشگاه، این مسابقه یک نقطه عطف خواهد بود. من از این بابت بسیار خوشحالم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد