کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: بازیکنان جریمه بشوند خودشان باید بپردازند

تیم مورینیو به خاطر اتفاقات صحنه اخراج زلاتان مورد انتقاد قرار گرفته و این مربی پرتغالی گفته بازیکنانش اگر جریمه شوند، خودشان باید بپردازند
ژوزه مورینیو فاش کرد بازیکنان چلسی در صورتی که به خاطر دوره کردن داور جریمه شوند، خودشان باید بپردازند.
  
 او این اظهارات را بعد از آن کرد که بازیکنان تیمش به خاطر محاصره‌کردن داور در صحنه اخراج زلاتان ایبراهیموویچ در دیدار با پاری‌سن‌ژرمن مورد انتقاد زیادی قرار گرفتند.
مورینیو گفت:«اگر این اتفاق بیفتد و ما را جریمه کنند بازیکنان می پردازند. در این هشت نه ماه یک بار چنین چیزی پیش آمد و جریمه‌اش را دادیم. ما با بازیکنان صحبت‌هایی کردیم اما مجبور نیستم به شما بگویم. اگر بخواهید راجع به لیگ قهرمانان صحبت کنید باید به سراغ ونگر یا پیگرینو(منظورش پیگرینی بود) بود که هنوز یک بازی در این رقابت‌ها دارند. کار ما تمام شده، ما به اندازه کافی برای گرفتن نتیجه خوب نبودیم بنابراین فصل بعد درباره این رقابت‌ها حرف می زنیم البته اگر در بین چهار تیم لیگ این فصل را به پایان برسانیم.»
مربی پرتغالی همچنین تاکید کرد تیمش حالا که در لیگ قهرمانان نیست در لیگ برتر قهرمان می شود:«این مسئولیت من است. آنهایی که باختند همان‌هایی هستند که از روز اول در صدر جدول لیگ برتر بودند و جام اتحادیه را بردند و قهرمان لیگ برتر هم می شوند. 11 بازی مانده، یک بازی کمتر از دیگران انجام دادیم و پنج امتیاز جلو هستیم. قول نمی دهیم همه بازی‌ها را ببریم اما خوش‌بین هستیم.»
مربی آبی‌های لندن همچنین به کارشناس اسکای، گرایم سونس و ستون‌نویس دیلی‌میل، جیمی کاراگر، اشاره کرد که از بازی چهارشنبه شب تیمش انتقادات شدیدی کرده بودند:«دنیا عجیب و غریب شده شاید به خاطر نوع غذاهای ما است که فراموشی آورده. وقتی سونس و کاراگر درباره بازی ما حرف می زنند قطعا مشکل دارند. بازی تمام شده مثل کار ما در لیگ قهرمانان. من در تونل با یک یک بازیکنان پی‌اس‌جی دست دادم و گفتم لیاقت این صعود را داشتند. جیمی دو سال پیش فوتبال را کنار گذاشت و در این دو سال همه چیز یادش رفته. آقای سونس هم خیلی وقت است بازی نمی کند و او هم فراموش کرده. من سال‌ها بعد از او در بنفیکا بودم و خیلی درباره‌اش می دانم. ترجیح می دهم بخندم و بگویم آنهایی که در سایه هستند، به موفقیت‌های ما حسادت می کنند. دخترم به من گفت شاید مصدوم داشتیم که باختیم اما من به دکتر گفتم باورم نمی شود، هیچ کس مصدوم نیست و همه آماده بازی هستند.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد