کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: پیش بازی چلسی _ ساوتهمپتون / تلاش ابی پوشان برای تنها جام باقی مانده

هفته 29 لیگ برتر انگلستان امروز(شنبه) با 6 دیدار اغاز میشود و در حساس ترین بازی های روز شنبه ارسنال میزبان وستهام و سیتی میهمان برنلی خواهد بود.


http://images.cdn.fourfourtwo.com/sites/fourfourtwo.com/files/styles/main-image-landscape/public/hazardmane.jpg?itok=EiBHuKeb


اختصاصی چلسی بلوگ اسکای، ابی پوشان لندنی پس از حذف از رقابت های لیگ قهرمانان فردا (یکشنبه) در استمفوردبریج پذیرای ساوتهمپتون هستند.


پخش زنده از شبکه سه 


 

 


شاگردان اقای خاص فردا از ساعت 17:00 میزبان تیم ساوتهمپتون هستند. صدرنشینان لیگ جزیره برای حفظ اختلاف خود با سیتی  باید فردا در مقابل مردان کومان پیروز شوند. با توجه به برنامه ریزی لیگ انگلستان امروز شش دیدار انجام میشود یکشنبه سه دیدار و دوشنبه هم یک دیدار انجام میشود و پس از پایان روز دوشنبه پرونده هفته 29 لیگ برتر بسته خواهد شد.



برنامه بازی های این هفته را مشاهده میکنید:



شیرهای لندنی که به تازگی از لیگ قهرمانان حذف شدند باید برای تنها جام باقی مانده تلاش کنند. با شرایطی که جدول لیگ دارد قهرمانی انها در لیگ دور از دسترس اقای خاص و شاگردانش نخواهد بود. انها با یک بازی کمتر 5 امتیاز با تیم دوم یعنی منچسترسیتی فاصله دارند و اگر بازی عقب افتاده خود با تیم ته جدولی لسترسیتی را ببرند این اختلاف به هشت خواهد رسید و اختلاف تقریبا مطمئنی را برای این تیم لندنی با سایر رقیبان ایجاد میکند. ابی پوشان چهارشنبه گذشته در ورزشگاه خانگی خود در مقابل پی اس جی با نتیجه 2_2 متوقف شدند و به لطف قانون گل زده در خانه حریف این تیم پاریسی بود که به مرحله بعدی صعود کرد. شاگردان اقای خاص در ان دیدار خیلی ضعیف کار کردند و ان نظم همیشگی را نداشتند. ابی پوشان دو بار از حریف خود پیش افتادند اما نتوانستند در مقابل تیم ده نفره لوران بلان مقاومت کنند. و در نهایت هم چلسی حذف شد و حالا تنها امید انها کسب عنوان قهرمانی در لیگ است. البته اگر انها بخواهند مانند دیدار با پاریس با رقبای خود بازی کنند قطعا قهرمانی در لیگ را هم از دست خواهند داد. اما هواداران چلسی میتوانند امیدوار باشند چرا که غرور کاذب بازیکنانشنان در ان دیدار خورد شد و حالا انها با دید بازتری بازی خواهند کرد و این میتواند به نفع چلسی تمام شود.


دیدار چلسی و ساوتهمپون اولین دیدار ابی پوشان پس از حذف از لیگ قهرمانان است. انها میدانند در مقابل تیم ضعیفی بازی نمیکنند و باید از تمام توان خود برای کسب سه امتیاز این دیدار استفاده کنند.  شاگردان مورینیو با کسب 63 امتیاز در صدر هستند و تاکنون هیچگاه صدر را از دست نداده اند. اما شاگردان رونالد کومان مدام در جدول جا عوض میکنند انها در یک مقطع در رده سوم جدول بودند و پدیده لیگ محسوب میشدند اما حالا در رده هفتم هستند و 49 امتیاز هم کسب کرده اند. انها رده سوم جدول را از دست دادند و حالا نمیتوانند امید چندانی به حضور در رقابت های لیگ قهرمانان سال اینده  داشته باشند. ارسنال و منچستریونایتد از بیشتر شانس برای کسب سهمیه برخوردار اند. 







ساوتهمپون بهترین خط دفاعی لیگ برتر را دارد و پس از ان چلسی در رده دوم است. مردان کومان در این فصل تنها 20 گل دریافت کرده اند و مردان مورینیو 22 گل. چلسی پس از سیتی دومین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد شیرهای لندنی تا به اینجای فصل 57 گل به ثمر رسانده اند و در این دیدار باید در مقابل بهترین خط دفاعی لیگ قرار بگیرند. اما در مقابل ساوتهمپون تنها 39 گل به ثمر رسانده و از این جهت هم در رتبه هفتم قرار دارد (به مانند جایگاهش در لیگ). مصاف تیمی با بهترین خط دفاعی در مقابل تیمی با بهترین خط تهاجمی میتواند بسیار جالب باشد.


این دو تیم دیدار برگشت لیگ برتر را انجام میدهند در دور رفت در خانه ساوتهمپتون بازی به تساوی 1_1 رسید. اقای خاص با پیروزی در این دیدار میتواند انتقام دور رفت را هم بگیرد. در ان دیدار هازارد و مانه برای دو تیم گلزنی کردند. و همچنین هر دو گل بازی هم در نیمه اول به ثمر رسید.



اقای خاص برای این دیدار تنها میکل را در اختیار ندارد بازیکنی که چندان هم با اهمیت نیست و اگر مصدوم هم نبود در بازی قرار نمیگرفت پس از این جهت اقای خاص نگرانی نخواهد داشت اما اقای کومان دو بازیکن خود را در اختیار ندارد، مایوکا و رودریگز. به غیر این دو او هم تمام بازیکنان خود را در اختیار دارد و میتواند با دست پر به استمفوردبریج بیاید. همچنین باید این نکته را هم اضافه کنیم که هیچ یک از دو تیم باززیکن محرومی ندارد.



ترکیب دیدار قبل دو تیم را مشاهده  میکنید:











با توجه به مصدومان دو تیم پیش بینی میشود ترکیب احتمالی چنین باشد:



در این دیدار به نظر میرسد مورینیو سه تغییر ایجاد کند. او کوادرادو خرید زمستانی خود را به میدان خواهد فرستاد و همچنین رامیرز را که در دیدار با پی اس جی بدترین بازی ممکن را انجام داد و بسیار پر اشتباه بود را نیمکت نشین خواهد کرد. و دیگر تغیر او میتواند کورتوا باشد. احتمالا برای این دیدار پیتر چک درون دروازه خواهد ایستاد.



از نظر امار و نمره کسب شده در رقابت های لیگ شیندرلین(7.4) و ادن هازارد(8.03) جزو بهترین بازیکنان دو تیم هستند. و دیگو کاستا(17گل) و پله(8گل) جزو بهترین گلزنان دو تیم هستند که هر دو بازیکن هم در خط حمله تیم خود قرار دارند.





بهترین های دوتیم:







مقایسه اماری از دو تیم در این فصل:






چلسی در شش بازی گذشته خود در تمامی رقابت ها شکست نخورده انها سه بار پیروز بودند و سه بار هم به تساوی رسیدند. در مقابل ساوتهمپتون در شش دیدار گذشته خود تنها دو پیروزی داشته. انها در سه دیدار شکست خوردند و در یک دیدار هم به تساوی دست یافتد.


نتایج شش دیدار گذشته دو تیم:






این دو تیم تا کنون 94 بار با هم دیدار داشتند که سهم شیرهای لندنی 38 برد 29 شکست و 27 تساوی بوده است.




در 40 دیداری که در استمفوردبریج انجام شده است چلسی 19 بار پیروز بوده 10 بار بازی را واگذار کرده و 11 بازی هم به تساوی رسیده است






بهترین پیروزی که دو تیم در استمفوردبیج بدست اورده اند:







در شش تقابل اخر دو تیم این نتایج بدست امده:







نتیجه 10 دیدار اخر دو تیم در ورزشگاه خانگی چلسی را مشاهده میکنید:







نتیجه و امار بازی فصل گذشته دو تیم در زمین چلسی:








ترکیب بازی فصل قبل دو تیم:







در بازی های این دو تیم در مقابل هم 80 گل ثبت شده که سهم چلسی 50 گل و سهم ساوتهمپتون 30 گل بوده است





درصد دقایق بازی که گلهای دو تیم به ثمر رسیده:






درصد نقاط زمین که گل های دو تیم زده شده . هیچ یک از گلهای دو تیم از روی نقطه پنالتی نبوده:









اسامی گلزنان چلسی و تعداد گل انها در لیگ








امار رونالد کومان سرمربی تیم ساوتهمپتون: 35 بازی 19 برد 5 تساوی و 11 باخت:






ترکیب بازی قبل ساوتهمپتون در مقابل کریستال پالاس که با برتر 1_0 مردان کومان به اتمام رسید








سه بازی بعدی چلسی:











پیش بینی کارشناسان از نتیجه این دیدار








نظرات 5 + ارسال نظر
costa یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 15:55

چلسی دو بازی انجام نداده الان ما با سیتی هشت امتیاز فاصله داریم اگه این دو بازی رو ببریم اختلاف به چهارده میرسه و اون موقع می تونیم بگیم قهرمانیم ما سه بر صفر بازی رو می بریم.

Saeed m.h: ما با سیتی 5 امتیاز فاصله داریم دو تا بازی رو ببریم میشه 11 امتیاز

شایان یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 01:35

میبریم . 2_1

Saeed m.h شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 22:55

اقا سیتی باخت به برنلی . انشالله ما میبریم هر دو بازی انجام نشده رو با 11 امتیاز اختلاف به صدرنشینی ادامه میدیم.....

چلسی 3_0 میبره

رضا عباسی شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 22:36

اگه بازیکنهامون تو شوک بازی با پی اس نباشن راحت این بازی رو بردن اما فک کنم مساوی بشیم.

به امید خدا بازی رو میبریم. پیش بینی من 1_1

hadi شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 19:21

2 - 0 به نفع چلسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد