کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: امثال «سونس» از پا کردن در کفش من حقوق می‌گیرند

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی پاسخ انتقادات اخیر کارشناس شبکه تلویزیونی اسکای درباره رویکرد آبی‌پوشان لندن را داد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، در پی تساوی خانگی هفته گذشته تیم فوتبال چلسی برابر پاری‌سن‌ژرمن و حذف این تیم در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جیمی کاراگر و گرامه سونس، دو فوتبالیست پیشکسوت فوتبال انگلیس که اکنون به عنوان کارشناس شبکه اسکای انگلیس فعالیت می‌کنند به انتقاد از رویکرد بازیکنان چلسی پرداختند و رفتار آنها را در این بازی غیرحرفه‌ای توصیف کردند.
  
مورینیو در این خصوص گفت: به نظر گرامه سونس بازیکنی که از داور می‌خواهد بازیکن خطاکار حریف را با کارت زرد جریمه کند بیشتر از آن بازیکنی که با لگد به سینه بازیکن حریف می‌کوبد سزاوار انتقاد است. من به شبکه اسکای رفتم و کارشناسانش به من گفتند که خطای نمانیا ماتیچ در بازی شنبه شب چلسی و ساوتهمپتون پنالتی بوده است. به شبکه بی‌بی‌سی رفتم اما آنجا به من گفتند که خطای پنالتی صورت نگرفته است. به رادیو هم رفتم و آنجا هم به من گفتند که پنالتی نبوده است.

وی در ادامه پاسخ خود به انتقادات گرامه سونس اظهار داشت: کارشناسان حقوق می‌گیرند که پا در کفش من کنند اما من حقوق نمی‌گیرم که پا در کفش آنها کنم یا درباره حرف‌هایشان نظر بدهم. اگر من هم یک روز کارشناس شوم، پا در کفش مربیان می‌کنم و آن وقت همه بازی‌ها را خواهم برد چون کارشناسان برنده همه بازی‌ها هستند. آن وقت من هم می‌توانم منتقد باشم و به پدیده‌ای شبیه این کارشناسان تبدیل شوم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد