کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو:حذف ازچمپیونزلیگ بنفع چلسی خواهدشد

چلسی هفته گذشته پس از تساوی خانگی 2-2 مقابل پاریس سنت ژرمن، در عین ناباوری از لیگ قهرمانان حذف شد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، چلسی در بازی رفت 1-1 به تساوی دست یافته بود اما به دلیل گل خورده بیشتر در خانه خود نتوانست مجوز صعود به مرحله بعد را کسب کند. 
  
ژوزه مورینیو امروز در نشست خبری خود این حذف شدن را به سود چلسی در راه قهرمانی این تیم در لیگ برتر انگلیس دانست و گفت:" چلسی در تاریخ خود سه بار فاتح لیگ برتر شده است و مردم خیلی خوب از این آمار مطلعند. می توان از منظر دیگری نیز این موضوع را بررسی کرد. 
در 9 سال اخیر، چلسی تنها یک بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شده (2009-2010) و این نشان می دهد که کسب قهرمانی در این رقابت ها به هیچ عنوان آسان نیست. در این 9 سال سابقه نداشته که چلسی در ماه مارس،  با یک بازی کمتر، 6 امتیاز از تیم دوم فاصله داشته باشد.این نشان می دهد که ما در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می بریم و قهرمانی در دستان ماست. 
فکر می کنم بازیکنانم کارشان را خیلی خوب انجام می دهند و میل به پیروزی در تیم ما بیشتر از هر زمان دیگری است. تیم هایی که در این مقطع در لیگ قهرمانان حضور دارند، بیش از تیم های دیگر تحت استرس مصدومیت بازیکنانشان قرار دارند و حضور نداشتن در چمپیونزلیگ، به ما فرصت و فضای آسوده تری برای کار کردن می دهد. هدف اصلی ما حالا، به پایان رساندن فصل به بهترین شکل ممکن است."

منبع:ورزش سه


نظرات 1 + ارسال نظر
رحمان شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 14:39

ا هشچلسی رو حذف کردی خبالت راحت شدحالا که شانس اوردی هیچکدام از تیمهای مدعی قهرمانی تولیگ برتر خوب نیستن وضعیف کار میکنن میگی قهرمانی بنیتس میتونست با این تیم حتی راحتر از تو قهرمان امسال لیگ جزیره شد با اون شیوه بزدلانه ای که مقابل پی اس جی نشون دادی توچقدر اخه فقط به منافع خودت فکر میکنی چقدر مغروری تیمهای نه وهشت نفره هم مقابل تیمهای تو سعی میکنن حمله کنن تا ببرنت ترسو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد