کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو:از مصدومیت کاستا اصلا نگران نیستم

  آقای خاص ادعا کرد مصدومیت بهترین گلزن تیمش در جریان بازی خارج از خانه برابر هال‌سیتی او را نگران نمی‌کند.

 تیم فوتبال چلسی در هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس به زحمت و و با حداقل اختلاف موفق شد میزبان خود هال سیتی را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و حاشیه امنیت ۶ امتیازی خود را در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر حفظ کند.
  رای چلسی اما این پیروزی به بهای از دست دادن دیه‌گو کاستا، که نوزدهمین گلش در فصل جاری لیگ برتر را در دقیقه ۱۹ زد، تمام شد. مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندن در دقیقه ۷۵ از ناحیه همسترینگ آسیب دید و جای خود را به لوئی رمی داد. رمی در دقیقه ۷۷ گل پیروزی بخش چلسی را به ثمر رساند تا شاگردان مورینیو بابت از دست دادن کاستا چندان ضرر نکرده باشند.

ژوزه مورینیو در این خصوص به اسکای اسپورتس گفت: رمی هر بار که برای ما به میدان رفته است چیزی برای ارائه کردن داشته است. گاهی اوقات با فرارهایش، گاهی اوقات با شرکت کردن در کارهای دفاعی و گاهی اوقات با گلزنی دو. امتیاز اضافه‌تر به ما می‌دهد. من از عملکرد این پس راضی‌ام. او پسر فوق‌العاده‌ای است.

مورینیو درباره وضعیت دیه‌گو کاستا هم اظهار داشت: کاستا مصدوم شد هاست و از این بابت شکی نیست. تیم باید گل بزند و در همان وضعیت یک مهاجم ۱۵ دقیقه به پایان مصدومیت و تعویض می‌شود. کاستا تجربه مصدومیت از ناحیه همسترینگ را دارد و کاملاً می‌داند که آسیب‌دیدگی‌‌اش در چه حد است اما اگر او نتواند در بازی بعدی برابر استوک‌سیتی ما را همراهی کند جای نگرانی نیست چون هم رمی هست، هم دروگبا.
منبع:وبسایت رسمی نود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد