کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاکا، باانگیزه برای بازی در جام جهانی: مورینیو منحصر به فرد است

کاکا همچنان امیدوار است در جام جهانی 2018 در ترکیب تیم ملی برزیل بازی کند با وجود آنکه حضورش در عرصه بین‌المللی به حداقل رسیده.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، کاکا همچنان امیدوار است که در جام جهانی 2018 در ترکیب تیم ملی برزیل بازی کند با وجود آنکه حضورش در عرصه بین‌المللی به حداقل رسیده.

  

بازیکن 32 ساله تیم اورلاندوسیتی، 89 بازی ملی در کارنامه دارد اما از جام جهانی 2010 به این طرف تنها 7 بازی ملی داشته. او که در آخرین فهرست تیم ملی اعلام شده از سوی دونگا برای دو بازی دوستانه با فرانسه و شیلی جایی ندارد، می گوید هنوز انگیزه بازی در تورنمنت روسیه را از دست نداده. کاکا در مصاحبه اختصاصی با دیلی‌میل گفت:«هنوز سه سال و نیم باقی مانده و اگر دونگا به من احتیاج داشته باشد آماده بازی برای تیم ملی هستم. این یک انگیزه واقعی برای من است.»

کاکا 17 اسفند در نخستین بازی خود برای تیم تازه شکل گرفته اورلاندو گل زد تا به تساوی ارزشمند یک-یک با نیویورک‌سیتی دست پیدا کنند.

ستاره سابق میلان و رئال گفت آرزوی بازی در اروپا را ندارد اگرچه برخی از دوستانش می خواهند او را به لیگ برتر ببرند. برنده توپ طلا در سال 2007 گفت:«آنها به شوخی می گویند بیا و در چلسی یا آرسنال بازی کن اما من اینجا در اورلاندو خوشحالم.»

کاکا سال 2009 میلان را ترک کرد و به رئال رفت و یک سال بعد ژوزه مورینیو راهی سانتیاگو برنابئو شد و او از بازی کردن زیر نظر مربی پرتغالی لذت می برده:«انگیزه و هیجان او برای پیروزی باعث می شود منحصر به فرد باشد. او می خواهد هر بازی را ببرد بنابراین به کوچکترین جزییات اهمیت می دهد؛ در تمرین، در بازی و همه چیز. عاشق کار با او بودم. او هر کاری می کند تا بهترین بازی را از نفراتش بگیرد، او این کار را بهتر از هر کس دیگری انجام می‌دهد.»


منبع:آی اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد