کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاستا: تعهد من را زیر سوال نبرید

مهاجم تیم چلسی اعتقاد دارد که انتقادات از وی غیر منصفانه است .
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، دیگو کاستا ۲۶ ساله بار دیگر بدلیل مصدومیت از اردوی تیم ملی اسپانیا کنار کشیده است .
  
کاستا به مارکا گفته است :" از اینکه تعهدم زیر سوال رفت، ناراحت شدم . من به خواست خودم اسپانیا را انتخاب کردم . نشان دادم که اراده و اشتیاق لازم برای موفق شدن با اسپانیا را دارم .

بهترین راه برای بستن دهان منتقدان خوب بازی کردن و گلزنی است ولی فعلا فرصت این کار را در پیراهن اسپانیا نداشتم و به همین خاطر باید انتقادات را تحمل کنم .

انتقاد از عملکردم با زیر سوال بردن تعهدم تفاوت دارد . من تلاشم را برای موفق شدن در تیم ملی اسپانیا می کنم . متاسفم که هنوز نتوانستم نقش موثری داشته باشم ولی برای کسب موفقیت با این تیم مصمم هستم . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد