کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: منتظر بازی مقابل جرارد در MLS هستم

 فرانک لمپارد، هافبک با تجربه سابق چلسی، از همین حالا در انتظار رویارویی با استیون جرارد، ‏ستاره فصل آینده لس انجلس گلکسی است.‏



لمپارد و جرارد 23 آگوست آینده اولین دیدارشان را مقابل هم در ‏MLS‏ انجام ‏می دهند و لمپارد که این فصل برای منچسترسیتی بازی کرد، از همین حالا منتظر آن دیدار است.‏
  
او به خبرنگاران گفت:" برای استیو خوشحالم. فکر می کنم این انتقال خوبی برای او بود. او چه بیشتری ‏می توانست برای لیورپول انجام بدهد؟ او دوران حرفه ای فوق العاده ای داشت.‏

این رویارویی به جذابیت رقابت های ‏MLS‏ کمک می کند؛ در انگلیس هم مردم بازی ها را از تلویزیون ‏تماشا می کنند. من به شدت منتظرم بازی کردن مقابل استیوی هستم. ما رابطه خیلی خوبی داریم؛ به ویژه ‏در سال های پایانی حضورمان در تیم ملی که کاپیتان اول و دوم تیم بودیم. من احترام بسیار زیادی برای ‏او قائلم و منتظرم تا مقابل او بازی کنم."‏

لمپارد که در پایان فصل گذشته از چلسی جدا شد، معتقد است جدایی از لیورپول برای جرارد هم دشوار ‏خواهد بود:" ‏‎ ‎هر کسی خودش می داند که بهترین زمان برای جدایی چه موقعی است. من در مورد زمان ‏جدایی ام از چلسی مطمئن نبودم. این تصمیم برای من گرفته شد. ‏

وقتی این تصمیم برای تان گرفته نشود و خودتان باید تصمیم بگیرید، کار دشوارتر می شود."‏




ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد