کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

اعتراض کاستا به سبک بازی مدافعان لیگ برتر

کاستا معتقد است که مدافعان بازی خشنی علیه او انجام می دهند.



دیه گو کوستا مهاجم چلسی گفته که مدافعان انگلیسی به دلیل خطاهایی که روی مهاجمان انجام می دهند کمتر نسبت به اسپانیا ازسوی داوران تنبیه می شوند.

 

 


کاستا در اولین فصل حضورش در لیگ برتر 19 گل زده و در درگیری های فیزیکی زیادی با مدافعان تیمها شرکت داشته است.


کاستا به دلیل سبک بازی خشن خود در انگلیس بارها با انتقاد گسترده رسانه ها و شبکه های تلویزیونی روبرو شده ولی او معتقد است که مدافعان بازی خشنی علیه او انجام می دهند. کاستا به مارکا گفت:" مدافعان در انگلیس نسبت به اسپانیا خشن تر هستند ولی من شکایتی از این وضع ندارم. آنها خطاهای زیادی مرتکب می شوند ولی داوران خطا نمی گیرند. در حالیکه در اسپانیا این خطاها را سوت می زنند. بعضی از آنها سعی می کنند من را از بازی بیرون کنند. اما هردفعه خودم را کنترل می کنم و روی بازی ام تمرکز می کنم."

کاستا بیستمین گل فصل خود را مقابل هال سیتی زد ولی بازی های تیم ملی اسپانیا مقابل اوکراین و هلند را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد. 




ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد