کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

انتقاد هافبک ساوتهمپتون از فابرگاس

هافبک فرانسوی باشگاه ساوتهمپتون از رفتار سسک فابرگاس انتقاد کرده است .
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، مورگان اشنایدرلین مدعی شده است که رفتار فابرگاس در جریان بازی تیمش با چلسی در نیم فصل نخست لیگ برتر باعث شده وی کنترل اعصابش را از دست بدهد و اخراج شود . 
  
اشنایدرلین به اکیپ گفته است :" در بازی با چلسی در نیم فصل نخست من از دست فابرگاس خیلی عصبانی شدم چون دست از حرف زدن نمی کشید . او با این رفتار زیرکانه اش باعث شد که من کنترلم را از دست بدهم و واکنش بدی نشان بدهم . یک لحظه یادم رفت که کارت زرد دارم و به همین راحتی اخراج شدم . "

از باشگاه آرسنال به عنوان مشتری جدی اشنایدرلین نام برده می شود .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد