کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جان تری:مورینیو در رختکن بطری پرت می کند!

جان تری، کاپیتان چلسی، فاش کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی تیمش، برای انگیزه دادن به بازیکنانش، ‏از شیوه های منحصر به فردی استفاده می کند. ‏
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، مورینیو که در اولین مقطع حضورش در چلسی این تیم را به جام های زیادی ‏رساند، این فصل هم می تواند یک بار دیگر قهرمانی در لیگ برتر را با این تیم جشن بگیرد.‏
  
تری به نشریه سان گفت:" او می داند که در هر زمان، باید چه کاری انجام بدهد. او می داند چه چیزی من ‏را هوشیار می کند. وقتی او این بار به چلسی برگشت، به من زنگ زد و گفت: باید به روزهای خوبت ‏برگردی. خیلی ها تو را تمام شده می دانند. ‏
تنها اوست که با هر بازیکن، به یک شکل خاص رفتار می کند. او در این کار فوق العاده است. او می داند ‏که وقتی اشتباهی کردم، باید به خودم بگوید. او برای من الهام بخش است. هیچ کسی به اندازه ژوزه ‏مورینیو نمی تواند بهترین بازی ها را از بازیکنان بگیرد.‏
گاهی اوقات در نیمه اول بازی را می بازید و انتظار دارید که سرمربی در رختکن سر و صدا کند اما او ‏آرام و متمرکز است؛ کاملا برعکس چیزی که فکر می کنید. او این طور است؛ می گوید:گوش کنید، ما ‏این بازی را می بریم. ما یک گل زودهنگام می زنیم.‏‎ ‎
گاهی هم بازی را 2-0 یا 3-0 می برید و خیلی خوشحال و شاد وارد رختکن می شوید اما ناگهان می بینید ‏میز برگشت و بطری آب رفت هوا! با خودتان فکر می کنید دیگر چه اتفاقی افتاده؟
اما این باعث می شود که نیمه دوم به زمین بروید و بازی را 5-0 کنید؛ نه اینکه 3-1 یا 3-2 بازی را تمام ‏کنید. او برای هر بازیکن و هر دیدار یک احساس متفاوت دارد. من با هیچ مربی دیگری چنین چیزی را ‏تجربه نکردم."‏

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد