کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پیش بازی فرانسه - برزیل

در یکی از حساس ترین دیدار های دوستانه امشب فوتبال جهان دو رقیب سنتی وقهرمان های سابق رقابت های جام جهانی در شهر پاریس فرانسه فینال جام جهانی 1998 را در استادیوم ملی این کشور برگزار خواهند کرد. 

 
زمان و مکان بازی
تاریخزمانمکان
پنج شنبه، ششم فروردین ماه 23:30 دقیقه به وقت تهراناستادیوم ملی فرانسه در شهر پاریس

ترکیب احتمالی دو تیم

نکات آماری و آخرین اخبار دو تیم

■ داوید لوئیز و مارکینیوس دو مدافع باشگاه پاریسن ژرمن از مصدومان شاگردان کارلوس دونگا به شمار می روند.

■ هوگو لوریس و پل پوگبا نیز سرشناس ترین مصدومان تیم ملی فرانسه برای این مسابقه هستند.

■ برای این مسابقه دوستانه کارلوس دونگا روبینیو مهاجم 31 ساله باشگاه سانتوس برزیل را پس از مدت ها و در حالی که تنها 5 مسابقه تا مرز رسیدن به 100 بازی ملی فاصله دارد، به اردوی سلسائو دعوت کرده است.

■ کورت زوما مدافع جوان تیم فوتبال چلسی برای نخستین بار برای این مسابقه به اردوی تیم ملی بزرگسالان فرانسه دعوت شده است.

■ به نظر می رسد در ترکیب برزیل روبینیو و فیلیپه کوتینیو آماده به همراه نیمار کاپیتان سلسائو در خط حمله این تیم به میدان بروند.

■ در این اردو گابریل پائولیستا مدافع جدید باشگاه آرسنال به همراه فابینیو هافبک راست آماده تیم فوتبال موناکو برای نخستین بار به اردوی شاگردان کارلوس دونگا دعوت شده اند.

■ تیم ملی برزیل پس از فاجعه جام جهانی و آمدن کارلوس دونگا با ثبت رکوردی فوق العاده در تمامی مسابقات خود به پیروزی رسیده است.

■ بحث اصلی ای روزهای رسانه های فرانسوی پیرامون انتخاب مهاجم نوک خروس ها از بین اولیویه ژیرو فوق العاده آماده  وکریم بنزما باتجربه است.

■ شاگردان دیدیه دشان که به علت میزبانی یورو 2016 تا آن رقابت ها مسابقه رسمی نخواهند داشت. در شش دیدار دوستانه پس از رقابت های جام جهانی 4 پیروزی و دو تساوی به دست آورده اند.

■ آخرین بازی دو تیم در این ورزشگاه به فینال جام جهانی 1998 و پیروزی 3-0 شاگردان امه ژاکه که منجر به اولین قهرمانی فرانسه در تاریخ رقابت های جام های جهانی نیز شد، باز می گردد.

■ پس از فینال جام جهانی 1998 دو تیم در مجموع دیدار های رسمی و دوستانه از جمله یک چهارم نهایی رقابت های جام جهانی 2006، 5 بار دیگر به مصاف هم رفتند که 4 دیدار آن با برتری فرانسوی ها به پایان رسیده است.

پیش بینی وب سایت Who Scored  از نتیجه بازی:
برزیل1 - 1فرانسه

 منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد