کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

تری: هدفم کسب قهرمانی های بیشتر است؛ می خواهم به رکورد هریس نزدیک شوم

جان تری پس از امضا قرارداد جدید می گوید در پی کسب عناوین بیشتر با چلسی است.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، به نقل از Sky، کاپیتان 34 ساله چلسی روز پنج شنبه قراردادی جدید با این باشگاه امضاء کرد و بر اساس آن تا پایان فصل 2015/16 در این تیم خواهد ماند. 

  

تری پس از تمدید قراردادش در مصاحبه ای با تلوزیون باشگاه چلسی گفت: "این یک توافق بزرگ برای من بود. فرم بدنی من خوب است و به همین دلیل قرارداد جدید را دریافت کردم. از ماندن بیشتر در اینجا خوشحالم و امیداورم بتوانم برای چند سال دیگر هم اینجا بمانم."

 

جان تری که از تیم ملی انگلیس خداحافظی کرده است در ماه مارس قهرمانی در جام اتحادیه را تجربه کرد و سیزدهمین جام خود را با این تیم بدست آورد. او اکنون امیدوار است که قهرمانی در لیگ برتر را هم به عناوین این فصلش اضافه کند.


"امیدوارم جام های بیشتری کسب کنیم و این دلیل ماندن من اینجاست. می خواهم عناوین بیشتری کسب کنم. من خواستم در این باشگاه بمانم تا چهاردهمین و پانزدهمین عناوین قهرمانی ام را هم کسب کنم، و این هدف من است.


" ما به این موضوع نزدیک هستیم، و باید وضعیت فعلی را دنبال کنیم. کار سختی در پیش داریم و برد 3-2 هفته گذشته مقابل هال سیتی به خوبی این موضوع را نشان داد.


"کسب یکی از بزرگترین عناوین قهرمانی در پایان فصل فوق العاده خواهد بود. ما می توانیم سال آینده هم برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کنیم."


جان تری تاکنون در 661 بازی برای چلسی به میدان رفته است و موفق به زدن 63 گل و کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان، لیگ اروپا، 3 قهرمانی در لیگ برتر و جام های داخلی انگلستان شده است. 


زمانی که از تری سئوال شد که آیا می تواند به رکورد رون هریس (795 بازی برای باشگاه) برسد، گفت: "فکر نمی کنم که این قضیه ممکن باشد. من اکنون مطمئن نیستم، هنوز راهی طولانی در پیش است. لمپارد دیگر اینجا نیست. حفظ آمادگی و امیدوار بودن به دریافت قراردادهای جدید می تواند من را برای نزدیک شدن به رکورد هریس امیدوارتر کند."


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد