کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مالدینی: چلسی به من پیشنهاد داد اما نمی توانستم میلان را ترک کنم

پائولو مالدینی اسطوره میلان فاش کرد که در دوران مربیگری جیانلوکا ویالی در چلسی از این تیم انگلیسی پیشنهاد داشته.



ویالی که در سالهای 1998 تا 2000 هدایت چلسی را بر عهده داشت خواستار به خدمت گرفتن پائولو مالدینی بوده است. مهاجم سابق یوونتوس حتی شخصا با مالدینی تماس گرفته تا او را راضی به پیوستن به چلسی کند اما مالدینی می گوید قلبش با میلان بوده است.
  

مالدینی می گوید: "ویالی با من تماس گرفت و خواستار حضور من در چلسی شد. من می توانستم چالشی جدید را در چلسی تجربه کنم. اما می خواستم فوتبالم را در میلان آغاز و در همین تیم به پایان برسانم."

مالدینی به آرزویش رسید و فوتبال خود را سال 2009 در میلان به پایان رساند. پائولو مالدینی افتخارات زیادی را چه در عرصه ملی با تیم ملی ایتالیا و چه در تیم باشگاهی خود یعنی میلان به دست آورد. او  902 بازی با لباس میلان به میدان رفت و 126 پیروزی با تیم ملی ایتالیا به دست آورد.


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد