کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

جواهرهای لیگ جزیره در فصل جاری

 رقابت در لیگ برتر انگلیس متفاوت با هر لیگی است. در این لیگ تیم های زیادی شانس قهرمانی دارند و همین باعث شد تا بازیهای این لیگ بسیار جذاب باشند.

تیمی در لیگ جزیره می تواند جام قهرمانی را بالای سر برد که بازیکنان شایسته زیادی در اختیار داشته باشد.به بازیکنانی که در این فصل بهترین نمایش را برای تیم های خود داشته اند می پردازیم. چلسی در این فهرست بیشترین بازیکن را دارد و می توان نتیجه گرفت که بیشترین شانس را هم برای کسب عنوان قهرمانی دارد.
  

 لیگ برتر انگلیس هفته سی ام رقابت های خود را پشت سر می گذارد و رقابت در این لیگ به اوج خود رسیده است. چلسی بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد و فاصله زیادی با دیگر تیم ها دارد البته نمی توان از همین الان این تیم را قهرمان دانست چرا که احتمال هر اتفاقی وجود دارد به ویژه در لیگ برتر انگلیس که یکی از قوی ترین و جذاب ترین لیگ ها در سرتاسر جهان است.

تا پایان لیگ برتر انگلیس چند هفته بیشتر باقی نمانده است. رقابت در این لیگ بسیار سخت است و تیم های می توانند جام قهرمانی را بالای سر برند که بازیکنان شایسته ای در اختیار داشته باشند. سایت یورو اسپورت در گزارشی به 5 بازیکن که در فصل جاری لیگ برتر انگلیس نمایش بسیار خوبی داشته اند سخن به میان آورد که به آنها می پردازیم.

ادن هازارد


هازارد در لیل فرانسه بود که توانست توانایی های خود را به هم اثبات کند. این بازیکن بلژیکی دو سال در لیگ فرانسه به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. چند تیم سرشناس لیگ برتری از جمله آرسنال و منچستر سیتی به دنبال هازارد بودند اما او در نهایت تصمیم گرفت که چلسی را انتخاب کند و چه خوب انتخابی هم داشت.

هازارد چند سالی است که در چلسی بازی می کند و خیلی سریع توانست توانایی های خود را در این تیم ثابت کند. او در فصل جاری هم نمایش بسیار خوبی در چلسی داشته  و یکی از بهترین بازیکنان این تیم بوده است. هازاد با سسک فابرگاس و دیگو کاستا مثلث خطرناکی را در چلسی تشکیل داده اند و یکی از دلایل اصلی صدرنشینی این تیم بوده اند. هازارد درست است که یک هافبک است اما در امر گلزنی هم موفق بوده است و توانسته 11 گل برای چلسی به ثمر رساند.

هازارد بازیکنی تاثیر گذار برای چلسی بوده است تا جایکه ژوزه مورینیو او را با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مقایسه می کند. او هر چند از رئال مادرید پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت تا قرارداد خود را با چلسی تمدید کند.

هری کین


بدون شک می توانیم این بازیکن را پدیده این فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس بنامیم. این بازیکن جوان بهترین بازیها را برای تاتنهام به نمایش گذاشته است و به تیم ملی انگلیس هم دعوت شد. این بازیکن جوان 19 گل برای تاتنهام به ثمر رسانده و در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. هری کین این شانس را دارد که به عنوان بهترین بازیکن این فصل انتخاب شود. او به احتمال زیاد از تاتنهام جدا خواهد شد و به یک تیم سرشناس خواهد رفت.

الکسیس سانچس


این بازیکن شیلیایی در اودینزه ایتالیا بود که خود را به فوتبال اروپا معرفی کرد. او از تیم های اروپایی سرشناس پیشنهادهای زیادی داشت و در نهایت هم تصمیم گرفت که به بارسلونا رود. او در بارسلونا نمایش خوبی داشت اما انتظارات این تیم را برآورده نکرد و پیوستن سوآرس به آبی-اناریها باعث شد تا این بازیکن شیلیایی آبی-اناریها را ترک کند و راهی لیگ برتر انگلیس شود.

سانچس فصل قبل یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا بود اما در نهایت از این تیم جدا شد. او با 35 میلیون پوند راهی آرسنال شد تا بازی در این تیم را تجربه کند. سانچس خیلی سریع خود را با فوتبال انگلیس وفق داد و الان یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان آرسنال است. سانچس در این فصل 13 گل برای آرسنال به ثمر رسانده است و بهترین گلزن این تیم به شمار می آید. سانچس در امر بازیسازی هم خوب بوده است و همین باعث شده تا او را یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر انگلیس در فصل جاری بدانیم.

رحیم استرلینگ


بعد از آنکه لوئیس سوآرس از لیورپول جدا شد بسیاری براین باور بودند که خط حمله این تیم به مشکل می خورد اما رحیم استرلینگ بازیهای خوبی را در خط حمله برای تیمش به نمایش گذاشته است. این بازیکن جوان 21 ساله یکی از بهترین بازیکنان لیورپول در این فصل بوده است و توانسته تا حدودی جای خالی سوآرس را پر کند.

رحیم استرلینگ تا الان شش گل برای لیورپول به ثمر رسانده است. او از چند تیم سرشناس اروپایی از جمله بارسلونا و رئال مادرید پیشنهاد دارد اما به احتمال زیاد او در لیورپول باقی خواهد ماند.

سرخیو آگرو


این ستاره آرژانتینی در فصل جاری هم یکی از بهترین بازیکنان منچستر سیتی بوده است. آگرو فصل را با منچستر سیتی بسیار خوب شروع کرد اما آسیب دیدگی باعث شد تا روند گلزنی او متوقف شود. او هر چند بازیهای زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد اما 16 گل برای سیتی به ثمر رسانده است و تنها 3 گل با بهترین گلزن فاصله دارد. اگرو هم یکی از بازیکنانی است که این شانس را دارد تا به عنوان بهترین بازیکن در فصل جاری انتخاب شود.

دیگو کاستا


فصل قبل در اتلتیکو مادرید بازیهای بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست با این تیم قهرمانی در رقابت های لیگا و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. مورینیو به این مهاجم برزیلی تبار علاقه زیادی داشت. او در فصل جابجایی تابستانی به چلسی پیوست و خیلی سریع توانست خود را با لیگ برتر انگلیس وفق دهد. کاستا با زدن 19 گل به همراه هری کین در صدر جدول بهترین گلزنان قرار دارد. او هم یکی از بهترین بازیکنان فصل جاری لیگ برتر انگلیس بوده و سهم بسرایی در صدرنشینی چلسی داشته استو

سسک فابرگاس


بارسلونا برای بازگرداندن این بازیکن ار آرسنال زیاد صبر کرد و در نهایت هم آبی-اناریها توانستند این ستاره خود را به نوکمپ برگرداند. فابرگاس هر چند شروع بسیار خوبی با بارسلونا داشت و در همان چند ماه نخست توانست با این تیم چند جام به دست آورد اما رفته رفته به بازیکنی نیمکت نشین در آبی-اناریها تبدیل شد.

فابرگاس وقتی فهمید که در بارسلونا دیگر جایگاهی ندارد این تیم را ترک کرد و به فوتبال جزیره برگشت اما این بار آرسنال را انتخاب نکرد بلکه ترجیح داد تا به چلسی رود. فابرگاس در چلسی بسیار خوب ظاهر شده است و نام سلطان پاس گل را به خود اختصاص داده است. می توان این ستاره اسپانیایی را هم به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این فصل انتخاب کرد.

وین رونی


پسر محبوب اولدترافورد هم در فصلی که منچستر یونایتد خوب ظاهر نشده است عملکرد خوبی داشته است. وین رونی با زدن 10 گل بهترین گلزن منچستر یونایتد به شمار می آید. فان خال در ابتدای فصل از رونی به عنوان هافبک بازیساز استفاده کرد و همین باعث شد تا نتواند در امر گلزنی موفق نباشد.

فان خال خیلی سریع پی برد که استفاده از وین رونی در این پست ثمری ندارد و او را بار دیگر به خط حمله بازگرداند. رونی در این چند بازی اخیر منچستر یونایتد عملکرد خوبی داشته است و می توان او را هم یکی از بهترین بازیکنان این فصل دانست.


منبع:شفقنا ورزشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد