کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ریبری: هازارد گزینه مناسبی است/ برای دی بروین پیوستن به بایرن مونیخ زود است

فرانک ریبری معتقد است انتقال کوین دی بروین می تواند در سال های آینده صورت بپذیرد.

به نقل از Bild، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ سال های پایانی فوتبال خود را سپری می کند و از گزینه های مختلفی برای جانشینی او نام برده می شود.

 

 

در هفته های گذشته کوین دی بروین هافبک بلژیکی وولفسبورگ به عنوان یکی از گزینه های باوارایایی ها مطرح شده است اما ریبری می گوید برای دی بروین پیوستن به بایرن مونیخ زود خواهد بود.


ریبری در مصاحبه با اشپورت بیلد گفت: "کوین دی بروین بازیکن بزرگی است، اما زمانی که بازی او را می بینم به این نتیجه می رسم که او با من و روبن فرق می کند. او بازیکنی نیست که توپ را بگیرد و دریبلینگ را شروع کند. دی بروین در ضدحملات عالی است اما هنگامی که در بایرن بازی می کنید بیش از 3-4 متر به شما فضا داده نمی شود. دی بروین بازیکنی جوان و خوب است، هنوز می تواند یاد بگیرد و پیشرفت کند."


مارکو رویس هم یکی از گزینه هایی بود گفته می شد به بایرن مونیخ خواهد پیوست. ریبری درباره رویس گفت: "رویس هم بازیکنی شبیه دی بروین است و به فضا نیاز دارد."


از نظر ریبری بهترین گزینه برای بایرن می تواند ادن هازارد باشد. "هازارد همیشه در حال حمله است و می خواهد به حریف نزدیک شود. او در چلسی بازی می کند و می تواند برای بایرن بازیکن گرانقیمتی باشد."

"باور کنید، با احترام به همه به راحتی نمی توان بازیکنی نظیر من و روبن را در جهان پیدا کرد. باشگاه ها بیاد دارند که تا چه حد دنبال ما بودند. ما هنوز تمام نشده ایم."


ریبری به ماندن طولانی مدت در بایرن مطمئن نیست. او در این باره گفت: "بیشتر این قضیه به آرزوها و خواسته مربی بستگی دارد. ما امروز نمی دانیم که در آینده چه کسی مربی خواهد شد."





طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد