کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

چارلی آدام خطاب به چلسی: شما ترسناک نیستید

چارلی آدام هافبک اسکاتلندی استوک سیتی در آستانه بازی روز شنبه مقابل چلسی در لندن اذعان کرد تیم استوک هیچ ترسی از رقابت با تیم صدرنشین جدول ندارند.



استوک سیتی در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر حضور دارد و هافبک این تیم اعتقاد دارد یاران وی ضعف های تیم مورینیو را به خوبی می شناسند. 

 

 

به گزارش دیلی استار آدام در این خصوص گفت: "بازی دشواری خواهد بود. تمام تیم آن ها دیگو کوستا نیست و به مانند فابرگاس، هازارد و اسکار و بازیکنان خوب دیگری را نیز دارند. استنفوردبریج زمین دشواری برای بازی کردن بخصوص در زمانی است که تیمشان اعتماد به نفس خوبی دارند. اما امیدواریم به آن جا برویم و مشکلات فراوانی را برای آن ها به وجود بیاوریم. می توان نقاط ضعف را در آن ها یافت. البته پیدا کردن نقاط ضعف و استفاده از آن ها دو مسئله جداست. امیدوارم بتوانیم از آن ها استفاده کنیم. امیدوارم سه امتیاز را به دست بیاوریم."


او در خصوص دیگو کوستا مهاجم گلزن چلسی گفت: "فکر نمی کنم او بازیکن گردن کلفتی باشد. مهاجم خوب و قدرتمندی است به مانند دروگبا وقتی به تازگی به اینجا آمده بود. او توپ را به خوبی نگه می داند و مهاجم هدف خوبی است. اما رایان شاوکراس می داند چطور مقابل او بازی کند و این کار را در گذشته نیز انجام داده است."


او در خصوص مورینیو گفت: "مورینیو راه خود  را دارد. او مربی باهوش است که می داند چگونه پیروز شود. این را در بازی مقابل هال دیدیم. وقتی گل سوم را به ثمر رساندند و نتیجه 3-2 شد به طور کامل عقب نشستند. این تفاوت است. آن ها برد را می خواهند و اگر لازم باشد برد را به شکلی زشت کسب می کنند."




طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد