کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد خود را برای همیشه پسر چلسی می داند

فرانک لمپارد هافبک پا به سن گذاشته منچسترسیتی اگرچه از روزهای خود در این باشگاه لذت می برد، هنوز هم خود را متعلق به باشگاه چلسی می داند.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، او که در سال 2001 از وستهام به چلسی پیوست، با این باشگاه سه بار به قهرمانی در لیگ برتر و یک بار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت. 
  
او در این خصوص به میرر گفت: "من 13 سال در چلسی بودم و همیشه یک پسر چلسی باقی می مانم چون آن جا بازی کردم و خاطره های بسیاری از آن باشگاه دارم. آن ها تصمیم گرفتند که زمان رفتن است و در 35 سالگی چیزهای زیادی نیست که بر سر آن بجنگید. اگر بخواهند که بروید باید بروید. آنگاه منچسترسیتی برای من آمد و این انتقال اتفاق خوبی برای من بود. افراد زیادی در 36 سالگی از سوی قهرمان انگلیس برای 5 ماه بازی دعوت نمی شوند. من ارتباط بسیار خوبی با هواداران چلسی دارم و آن را از دست نمی دهم. هنوز خانه اصلی ام در چلسی است و زیاد به لندن باز می گردم. امیدوارم هیچ چیز در آن خللی ایجاد نکند فکر نکنم تغییری به وجود بیاید."

وقتی در خصوص مورینیو از او سوال شد گفت: "مورینیو مربی فوق العاده ای است. انگار او کیفیتی از هر مربی بزرگی در خود دارد. او کمک بزرگی در فوتبال به من کرد. وقتی او به چلسی آمد من اعتماد به نفس خوبی نداشتم. من 25 سال داشتم و او چیزهای جدیدی در من یافت. این کاری بود که او با همه بازیکن ها می کرد." 

او در خصوص قهرمانی اروپا با چلسی گفت: "بزرگترین دستاورد ما قهرمانی اروپا بود. برای یک ساعت در زمین شادی می کردیم. ما آن شب را جشن گرفتیم و این اتفاق در دو سه روز پس از آن هم ادامه داشت.  سه یا چهار روز پس از آن قهرمانی وقتی در خانه روی میز ایستاده بودم، همسر کریستین به من گفت که فرانک باید دست از جشن گرفتن برداری. وقتش رسیده که به زندگی عادی بازگردی."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد