کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: کاستا جراحی نمی‌شود

مورینیو می‌گوید او و چلسی میلی برای انجام عمل جراحی روی دیگو کاستا ندارند ضمن اینکه رسیدن به قهرمانی مهم است نه زمان و مکانش.


http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/04/newsflash--diego-costa-available/_jcr_content.autoteaser.jpeg


چلسی برای حل مساله مصدومیت همسترینگ دیگو کاستا عمل جراحی را به عنوان آخرین راه انتخاب می کند.


 

 

این مهاجم اسپانیایی که متولد برزیل است بیش از یک سال درگیر این مساله بوده و وضعیتش به دقت توسط صدرنشین لیگ برتر مورد بررسی قرار گرفته تا بتوانند از او استفاده کنند.


این مهاجم هفته پیش مجبور شد از اردوی تیم ملی اسپانیا به دلیل عودکردن این مصدومیت کناره‌گیری کند اما ژوزه مورینیو ابراز اطمینان کرد باشگاه می تواند وضعیت او را بهبود بخشد:«او به کار ادامه می دهد تا از بدترشدن وضعیتش جلوگیری شود تا ماهیچه‌هایش قویتر و انعطاف‌پذیرتر شود. ما به عمل جراحی اعتقادی نداریم و در هر مصدومیت آخرین تصمیم ما است. ما محافظت‌کارانه عمل می‌کنیم. دیگو دیروز و امروز تمرین کرد، او مصدوم نیست. هنوز نمیدانم که از او در ترکیب اصلی استفاده می کنم یا نه چون درمورد مصدومیت عضلانی باید در آخرین لحظات وضعیت را بررسی کرد. او تعطیلی نداشته و سخت کار کرده. دو روز پیش تست شد و حالا فقط باید این اعتماد را به دست آورد که وضعش بدتر نمی شود و می تواند با جسارت تمام خودش را در زمین نشان دهد.»

او همچنین درباره کورس قهرمانی لیگ برتر گفت:«ما از 9 بازی باقیمانده خود شش برد و یک تساوی لازم داریم. همه مدعیان قهرمانی لیگ برتر چنین جایگاهی را آرزو دارند. اما در حال حاضر به اینکه چطور و چه زمانی این اتفاق می افتد، فکر نمی کنم. اهمیتی نمی دهم که کجا قهرمان شویم در هتل باشیم، در خانه یا خارج از خانه. من فقط قهرمانی می خواهم.»






ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد