کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو می خواهد شبیه سر الکس فرگوسن باشد

مورینیو، سرمربی موفق باشگاه چلسی انگلیس می گوید می خواهد شبیه سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد انگلیس باشد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، مورینیو در مصاحبه با دیلی تلگراف اظهار داشت این علاقه به برد مشهور پورتو در برابر منچستر در فصل 2003-2004 لیگ قهرمانان اروپا مربوط است: "آن شب من دو وجه از شخصیت فرگوسن را دیدم. 
  
اول یک رقیب سرسخت که همه راه ها را برای پیروزی امتحان می کند. دوم مردی که صاحب اصولی ارزشمند است و برای حریف احترام قائل است و به بازی جوانمردانه معتقد است. این نکته برای من بسیار بااهمیت بود. چون من در فرهنگ فوتبال پرتغالی و لاتین پرورش یافته ام و وجه دوم شخصیت فرگوسن برای من تازگی داشت. ما برای بردن فوتبال بازی می کنیم و وقتی باختیم به سمت حریف نمی رویم."

وی در پایان افزود: "ولی آن شب ما یک برد ارزشمند کسب کردیم و علی رغم همه این اوضاع، او آمد و به ما تبریک گفت. من سعی می کنم مثل او باشم."


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد