کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: برنامه‌ام در چلسی 10 ساله است

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که برنامه‌ای 10 ساله برای ساخت چلسی دارد.

http://www.chelseafc.com/content/cfc/en/homepage/news/boilerplate-config/latest-news/2015/04/mourinho--looking-inwards/_jcr_content.autoteaser.jpeg

مورینیو در مقطع اول حضورش در چلسی، 2 سال در این تیم حضور داشت و دوبار قهرمانی لیگ برتر را برای این تیم به دست آورد. فصل گذشته او بار دیگر به این باشگاه بازگشت و حالا عنوان کرد که برنامه‌ای طولانی مدت برای تیم دارد.
  
او گفت:" تیم را برای دراز مدت می‌سازیم، برای حدود 10 سال. این هدف ماست. آبراموویچ برای چلسی و فوتبال انگلیس و فوتبال اروپا مفید است. چلسی به خاطر او قدرتمند شد و به تیم برتر انگلیس و یکی از بهترین‌‌های اروپا تبدیل شد. این تصمیم که قبول کنید تحت قوانین کار کنید،تصمیم بزرگی است. خیلی از مالکان حاضر نیستند قوانین باشگاه را قبول کنند."

به گزارش ایرنا از ساکرنت، خوزه مورینیو سرمربی چلسی در آستانه دیدار امشب (یکشنبه) برابر تیم کوئینز پارک رنجرز گفت: هدف اصلی من ارتقا وپیشرفت تیم است .
مورینیو افزود: نمی خواهیم تحت نفوذ هیچ چیزی باشیم. فقط می خواهیم به خودمان فکر کنیم. ما بازیکنان را می شناسیم. همه چیز را می دانیم. می دانیم که مسابقه سختی خواهیم داشت و باید فقط روی آن تمرکز کنیم.

آبی ها هم اکنون با 70 امتیاز و 4 امتیاز اختلاف با آرسنال صدرنشین جدول رقابت های لیگ برتر هستند.
کونینز پارک رنجرز هم اکنون با کسب 26 امتیاز از 32 دیدار، در مکان هجدهم جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد. آنها در 5 دیداراخیر خود،3 شکست، یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند و حالا باید به مصاف صدرنشین لیگ برتر بروند.




ورزش سه + تی نیوز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد