کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: پیروزی مهمی به دست آوردیم

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، پس از پیروزی تیمش مقابل کوئینزپارک رنجرز، این برد را گامی به سوی قهرمانی در لیگ برتر توصیف کرد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،  آبی ها در این دیدار در مقابل رقیب همشهری به دردسر افتادند اما گل دقایق پایانی سسک فابرگاس، سه امتیاز بازی را نصیب آبی ها کرد.
  
 با این پیروزی، چلسی فاصله اش با آرسنال را به 7 امتیاز افزایش داد؛ این در حالی است که آنها یک بازیکن کمتر هم انجام داده اند.
مورینیو به خبرنگاران گفت:" شرایط ما مثبت بود.واقعیت این است که سه امتیاز، همیشه سه امتیاز است و به این معنی است که ما یک بازی کمتر نیاز به برد داریم؛ بنابراین این گامی مهم در یک دیدار بسیار دشوار بود.
فکر می کنم بهترین کیفیت ما، کنترل بازی به شیوه بسیار بسیار خوب بود و اینکه اجازه ندادیم تیم حریف گل بزند زیرا آنها تیمی هستند که می توانند به هر حریفی گل بزنند. آنها بازیکنان هجومی بسیار خطرناکی دارند و بسیار خطرناک بازی می کنند؛ با دو مهاجم و بسیار مستقیم.  
فکر می کنم بهترین قابلیت ما در بازی همان بود؛ و هم اینکه آرامش مان را حفظ کردیم و تلاش کردیم تا مقابل تیمی که سازماندهی دفاعی بسیار خوبی دارد، بازی خودمان را ارائه بدهیم. فکر می کنم آنها امروز فوق العاده کار کردند و تلاش کردند تا دروازه شان را بسته نگه دارند.
در طول فصل، همیشه دیدارهایی هست که ممکن است امتیاز از دست بدهید اما در  نهایت امتیاز به دست می آورید. ما در الدترافورد در آخرین ثانیه ها امتیاز از دست دادیم اما اینجا در آخرین ثانیه ها دو امتیاز دیگر گرفتیم."

منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد