کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

دروگبا، فصل آینده هم در چلسی

دیدیه دروگبا، مهاجم کهنه کار ساحل عاجی چلسی برخلاف تصور، فصل آینده هم بازیکن فوتبال خواهد بود.


http://storage.isport.ir/images/d7052148-a0fd-4286-aba3-73d8c2d1ee39-cb.Jpeg


او که ابتدای سال جاری از فوتبال ملی خداحاقظی کرد، پیش از این، فصل فعلی را آخرین  روزهای دوران حرفه ای اش نامیده بود اما در ادعای جدید عنوان کرد حداقل، فصل بعد هم درچلسی می‌ماند.
  
مورینیو از شیوه بازی او رضایت کامل دارد اما هنوز توافقات لازم برای ماندن زننده پنالتی تنها قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان صورت نگرفته است.

دروگ وقتی با سوالی درباره آینده اش مواجه می‌شود،می‌گوید:«فقط  می‌توانم بگویم در پایان این فصل، دوران حرفه ای من تمام نمی‌شود.»

 حتی اگر چلسی موافق ماندن او درفصل آینده نباشد، سایر باشگاه ها می‌توانند گزینه خوبی برای مرد سیه چرده باشند.مورینیو پیش از این بارها از اینکه دروگبا درچلسی دوران فوتبال خود را پشت سر می‌گذارد، ابراز خوشحالی کرده و قول داده از او در کادرفنی تیم استفاده کند.دورگبا که در 2 حضور درچلسی، 11 جام برده به دلیل آسیب دیدگی بازیکنانی مانند رمی، مقابل کوئینزپارک‌رنجرز 90 دقیقه تمام بازی کرد و این فصل در 25 حضور به عنوان بازیکن چلسی، 6 گل زده است.

مورینیو از نوع بازی او در این رقابت رضایت داشت:« برای بازیکنی در سن دیدیه، بازی 90 دقیقه ای دشوار است؛ بخصوص اینکه مدت زیادی چنین تجربه نداشت.به نظر می‌رسد پاهایش این توان را نداشته باشند اما دروگ 90 دقیقه درخشان را پشت سرگذاشت.»





ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد