کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورتوا: هیچ وقت به توانایی هایم شک نکردم

کورتوا سنگربان آبی های لندن روز یکشنبه در دیدار این تیم با کویینز پارک رنجرز بارها مانع از باز شدن دروازه چلسی شد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،  به نقل از دیلی میل، عملکرد ضعیف دروازه بان چلسی و اشتباهات پر شمار او در هفته های اخیر، کورتوا را زیر فشار شدیدترین انتقادات قرار داده بود.
  
هفته گذشته در بازی مقابل استوک سیتی، چارلی آدام موفق شد از فاصله 60 متری دروازه کورتوا را بگشاید. همچنین در بازی مقابل هال سیتی هم اشتباه بچه گانه کورتوا باعث شد هرناندز، مهاجم ببرها گلزنی کند.  اما دروازه بان بلژیکی  از اعتماد به نفس بالای خود می گوید.

کورتوا درباره اشتباه خود در بازی با هال سیتی اظهار داشت: "شکی نداشتم که می توانستم توپ را بگیرم. سعی کردم بهترین راه حل را بیابم. کنترل من بد بود اما در نیمه دوم عملکردی فوق العاده داشتم و تیمم را نجات دادم."
وی در نهایت افزود: "اما من به تلاش کردن  ادامه دادم. به خودم باور داشتم. این نقطه قوت من است. من  با 2 مهار توپ عالی به تیمم کمک کردم و از این بابت خوشحال هستم. مهمترین مسئله نتیجه گرفتن است و ما مقابل استوک و هال سیتی پیروز شدیم. من 22 سال دارم و هنوز در حال یادگیری هستم. این اشتباهات لحظه هایی هستند که من باید از آنها عبرت بگیرم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد