کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوپس: مورینیو با کاسیاس خصومتی نداشت و فقط مرا به او ترجیح می‌داد

دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال میلان ادعا کرد که دلیل نیمکت‌نشینی کاپیتان کهکشانی‌ها در دوره مربیگری آقای خاص، به دلیل وجود مشکل میان این دو نفر نبوده است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، دیه‌گو لوپس در فصل آخر مربیگری ژوزه مورینیو در رئال مادرید به سنگربان اول کهکشانی‌ها تبدیل شد و این اتفاق پس از آن رخ داد که آقای خاص اعتماد خود را نسبت به ایکر کاسیاس که به خاطر شکستگی دستش مدتی خانه‌نشین شده بود از دست داد.  
نیمکت‌نشینی کاسیاس در رئال مادرید باعث ایجاد آشوبی بزرگ در رختکن رئال مادرید و ایجاد تفرقه میان گروهی از بازیکنان تیم و همچنین تیره‌وتار شدن روابط برخی از ستارگان تیم به خصوص سرخیو راموس و په‌په با مورینیو شد.
با این حال دیه‌گو لوپس، سنگربانی که مورینیو او را در سال 2013 به خدمت گرفت مدعی است که سرمربی پرتغالی پیشین کهکشانی‌ها هیچ مشکلی با کاسیاس نداشته و تنها دلیل نیمکت‌نشینی کاپیتان رئال این بوده است که مورینیو توانایی‌های او را کمتر از دروازه‌بان پیشین سویا می‌دانست.
لوپس در گفت‌‌و‌گو با نشریه کانال پلاس اظهار داشت: مورینیو با من حرف می‌زد و برای مواجهه با تمام اتفاقات، آمادگی روانی می‌داد. او گفت که به من اعتماد کامل دارد و سال 2012 هم سعی داشت مرا به خدمت بگیرد.
لوپس ادامه داد: مورینیو می‌گفت که هیچ خصومتی با کاسیاس ندارد و اینکه فقط فکر می‌کند که من در تمرینات بهتر از او عمل کرده‌ام. مورینیو با گفتارش می‌تواند سطح عملکرد شما را ارتقا دهد. در آن دوره او برای من نقش یک سپر را ایفا می‌کرد اما آنچلوتی به من اجازه داد در تیررس قرار بگیرم و نگاه‌ها بیش از پیش متوجه من شد.
مورینیو در نیم‌فصل دوم لالیگا در فصل 13-2012 کاسیاس را کاملاً نیمکت‌نشین کرد. پس از مورینیو، کارلو آنچلوتی در نخستین فصل مربیگری خود در رئال مادرید، لوپس را مسئول حفاظت از دروازه کهکشانی‌ها در لالیگا کرد و در لیگ قهرمانان و جام حذفی اسپانیا هم این مسئولیت را به ایکر کاسیاس سپرد. لوپس فاش کرد که در همین فصل روابط میان او و کاسیاس تیره و تار شد.
وی عنوان کرد: بعد از آن ماجرا با اینکه هرگز هیچ بحث و مشاجره‌ای بین‌مان صورت نگرفت روابط بین من و کاسیاس دچار تغییر شد. رابطه ما دیگر مانند دو سال پیش نبود، حتی زمانی که او می‌آمد تا شامش را در کنار من بخورد. با این حال من هنوز هم رئال مادرید را دوست دارم و احترام فراوانی برای کاسیاس و تمامی اعضای باشگاه رئال مادرید قائلم.
لوپس در ابتدای فصل جاری رئال‌مادرید را به مقصد میلان ترک کرد و جای خود را به کیلور ناواس، سنگربان پیشین لوانته داد. میلان در این فصل ناامیدکننده نتیجه گرفته است اما سنگربان اسپانیایی‌‌اش می‌گوید از پیوستن به این تیم پشیمان نیست.
وی تأکید کرد: فکر می‌کنم که تصمیم درستی گرفته‌ام، هرچند که میلان در حال حاضر در فرم ایده‌آل خود نیست. فکر می‌کنم که وضعیت میلان بهتر از این خواهد شد و ما در آینده دوباره به اوج بازخواهیم گشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد