کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لوک شاو: خوشحالی کردن در برابر چلسی سخت خواهد بود

مدافع چپ منچستریونایتد، کسی که هنوز برای منچستریونایتد گل زنی نکرده است در کودکی، به عنوان یک هوادار چلسی رشد کرده است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، بهنقل از Goal.com، لوک شاو تاکید کرد که اگر در دیدار روز شنبه منچستریونایتد در برابر چلسی گل زنی کند، خوشحالی کردن برای او سخت خواهد بود.
  
 این مدافع جوان که با مبلغ 27 میلیون پوند در تابستان گذشته از ساوتهمپتون به منچستریوناتید آمده است، هنوز برای منچستریونایتد گل زنی نکرده است. این مدافع جوان و ملی پوش، در رابطه با بازی شنبه منچستریونایتد در برابر چلسی گفت: "من هر هفته بازی های چلسی را تماشا می کردم. واقعاً خیلی خوب بود که من در استمفورد بریج بازی می کردم. به صراحت می گویم که از میان استادیوم رقیبان، آنجا، استادیوم مورد علاقه من است. 

"زمانی که برنامه بازی ها آمد، چلسی اولین تیمی بود که من به دنبال آن گشتم تا ببینم کی با آن ها در لندن بازی داریم. من هنوز گل زنی نکرده ام و نمی دانم اگر اولین گلم در برابر چلسی زده شود، باید چه کنم. واقعاً خوشحالی کردن در برابر چلسی بسیار سخت است."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد