کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کاپلو: جان تری نباید از کاپیتانی خلع می شد

فابیو کاپلو سرمربی سابق تیم ملی انگلستان همچنان اعتقاد دارد گرفتن بازوبند تیم ملی انگلستان از جان تری به دلیل مشکلات حاشیه ای اشتباهی بزرگ بود.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، کاپلو که در فوریه 2012 پس از اینکه اتحادیه فوتبال انگلستان بازوبند کاپیتانی را از جان تری  گرفت از شغل خود استعفا داد، برای نخستین بار در این خصوص صحبت کرد.
  
به گزارش دیلی میل، تری که محکوم به بیان سخنان نژادپرستانه  به آنتون فردیناند مدافع کیو.پی.آر بود به طور رسمی از کاپیتانی در ترکیب سه شیر ها خلع شد. اتفاقی که هرگز به مذاق سرمربی باتجربه ایتالیایی خوش نیامد. جان تری با سابقه 78 بازی ملی در سپتامبر سال 2012 از بازی های ملی خداحافظی کرد.  

کاپلو سرمربی فعلی تیم روسیه در این خصوص گفت: "فکر می کنم جان بهترین مدافع انگلستان است و آن ها مدافعان بزرگ زیادی نداشته اند. همواره بهتر بوده که بازیکنی نظیر او در ترکیب داشته باشید. من برای بازگشت او جنگیدم اما اتحادیه به من گفت نه. آن ها گفتند تو نمی توانی در مورد یک بازیکن تصمیم گیرنده باشی و باید تا زمان دادگاه منتظر رای بمانی. آن ها تصمیمشان را گرفته بودند."

او افزود: "باقی داستان را در مورد من می دانید. آن ها گفتند که او دیگر نباید در ترکیب تیم ملی باشد و من متوجه نمی شدم چون می دانستم او بی گناه بود. وقتی به رئیس (دیوید برنشتاین) گفتم شما تصمیمی گیرنده اید که آیا او گناهکار است؟ گفت نه،اما  او گناهکار است. فکر نمی کردم او شانس دیگری برای بازی در تیم ملی داشته باشد. با این حال ما جوانانی را داشتیم که در حال پیشرفت در کار با من بودند. می توانم از اسمالینگ و فیل جونز یاد کنم. خوشحالم که برخی از بازیکنانی که من به تیم ملی آوردم همچنان به خوبی بازی می کنند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد