کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

بلتی:مورینیو کنترل کامل چلسی را در دست دارد

ژولیانو بلتی، مدافع سابق چلسی، معتقد است برخلاف اولین مقطع حضور ژوزه مورینیو در این باشگاه که ‏به دلیل اختلاف با رومن آبراموویچ به پایان رسید، این مربی پرتغالی حالا کنترل کاملا نقل و انتقالات ‏باشگاه را در دست دارد.‏
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، بلتی آخرین خرید مورینیو در اولین مقطع حضورش در چلسی بود و یک ماه ‏پس از پیوستن این مدافع برزیلی به جمع آبی ها، جای خود را به آورام گرانت داد. ‏
  
بلتی به سایت گل گفت:” دلیل جدایی مورینیو، بحثی بود که او با آبراموویچ در مورد خرید بازیکن داشت. ‏یک درگیری بین آنها رخ داد. مورینیو هرگز قصد جدایی از چلسی را نداشت. البته من متعجب شدم زیرا ‏او بود که من را به خدمت گرفت. من به چلسی رفتم تا با او کار کنم اما در همان فصل ما به فینال ‏چمپیونزلیگ رسیدیم. ‏
من در مورد بازگشت او به چلسی با بازیکنان تیم صحبت کردم. رابطه او با آبراموویچ اکنون خیلی راحت ‏تر شده است. مورینیو کنترل اوضاع را اکنون در دست دارد.”‏
بلتی که سابقه بازی در بارسا را هم دارد، در مورد تفاوت لیگ برتر با لالیگا هم گفت:” بازی در لیگ ‏برتر لذت بخش تر است. برای یک بازیکن جذابیت بیشتری دارد. لالیگا فقط بارسا و رئال است. بنابراین ‏طبیعی است که در هر دیدار به پیروزی برسید. البته دشواری هایی هم وجود دارد اما همیشه بارسا و رئال ‏موفق تر از بقیه هستند.”‏

منبع: خبرلایو 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد