کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ترکیبی منتخب از بازیکنان چلسی و منچستریونایند

 در آستانه بازی حساس منچستریونایتد و چلسی، دو تن از کارشناسان اسکای اسپورتس، ترکیب منتخب خود را از بازیکنان چلسی و منچستریونایتد اعلام کردند.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، پل مرسون ترجیح داده است که ترکیب خود را با سیستم 1-3-2-4 انتخاب کند و دو هافبک تدافعی پشت یک خط حمله قوی قرار گیرند. ترکیب منتخب پل مرسون به شکل زیر است:
  

مرسون درباره ترکیبش به اسکای اسپورتس گفت:" من دوست دارم که کورتوا را در درون ترکیبم داشته باشم اما اگر در مورد کل فصل حرف میزنیم، چگونه می توانم ده‌خیا را انتخاب نکنم؟ غیر از ده‌خیا که انتخاب خود را به من تحمیل کرد، نمی توانستم بازیکن دیگری از منچستریونایتد در خط دفاع قرار بدهم، پس کل خط دفاع از چلسی است. من در آنجا مشکلی ندارم. من دوست داشتم که از مایکل کریک و نمانیا ماتیچ در جلوی خط دفاع استفاده کنم و سه مهاجم را جلوی آن ها قرار بدهم."

"پس باید که ادن هازارد می بود و اشلی یانگ نیز به دلیل بازگشت به فرم خوب خود در یونایتد در ترکیب قرار گرفت. من آن دو را در دو طرف زمین قرار دادم و سسک فابرگاس نیز بین ان دو قرار دارد. در نوک خط حمله، وین رونی قرار دارد که پس از بازگشت به نوک خط حمله فوق العاده بوده است. این واقعا تیم بدی نیست، اینطور است؟"

اما تامسون در سمت دیگر، از سیستم 2-4-4 استفاده کرده است و فابرگاس در ترکیب او جایی ندارد و ماتیچ و کریک به او ترجیه داده شده اند. ترکیب فیل تامسون را در زیر مشاهده می کنید:



او در مورد ترکیبش گفت:" خط دفاع چلسی از خط دفاع منچستریونایتد در طول فصل ثبات بیشتری داشته است و شاید بهترین خط دفاع لیگ برتر باشد. این فصل مخصوصا در ابتدا فصل سختی برای خط دفاع منچستریونایتد بوده است و ده‌خیا محکوم به این بوده که خوب باشد، و به اندازه کافی خوب بوده است. ماتیچ فصل خوبی را پشت سر گذاشته و حفاظت و حمایت او از مدافعان تیمش عالی بوده است و آرامش کریک یک نکته حیاتی برای منچستر تا اینجای فصل بوده است. اگر آن ها او را در بازی یکشنبه نداشته باشند، این یک اتفاق بسیار بد خواهد بود."

" من هازارد را به عنوان بهترین بازیکن فصلم در سمت چپ و به عنوان بازیکن کلیدی قرار می دهم و یانگ که فصلی فوق العاده داشته است نیز در سمت راست قرار می گیرد. رونی همیشه به عنوان اولین گزینه من در خط حمله مطرح است و اگر در مورد کل فصل صحبت کنیم، دیگو کوستا آماده مکمل او در خط حمله است. البته اگر او را مصدوم در نظر بگیریم، من هازارد را به پشت سر رونی می آورم و سپس خوان ماتا را به سمت راست و یانگ را به سمت چپ می برم."

پل مرسون دیدار دو تیم منچستریونایتد و چلسی را 1-1 پیش بینی کرد و تامسون نیز بازی را با پیروزی 2-1 چلسی همراه دانست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد