کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: تنها هدف ما قهرمانی در لیگ برتر است

سرمربی چلسی ، ژوزه مورینیو تاکید کرد که اسکار فروشی نیست.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، به نقل از Daily mail، سرمربی چلسی در ابتدا با اشاره به بازی حساس چلسی در برابر منچستریونایتد، گفت:

  

 "بازی در برابر منچستریونایتد در واقع بازی کردن در برابر یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است. همه می خواهند در این بازی شرک کنند. به همین علت من از نظر انگیزه دادن به بازیکنانم نگران نیستم؛ چرا که آن ها به خاطر بزرگی این بازی، به خوبی تمرکز کرده اند و بسیار با انگیزه کار می کنند. همه در مورد این بازی هیجان زده اند." 


وی در ادامه با اشاره به کاندید شدن ادن آزارد برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر نیز ادامه داد: "از ابتدای فصل او بسیار قاطعانه برای تیم به میدان رفته است و به نظر من، هدف او کسب قهرمانی لیگ برتر است. این چیزی است که همه ما در چلسی خواهان آن هستیم. هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است، نه انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فصل؛ اما قطعاً آزارد شایسته کسب این عنوان است و اگر بتواند به این جایزه دست پیدا کند، این موضوع فوق العاده خواهد بود. اما باید بار دیگر تاکید کنم که هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است." 


مورینو در بخش دیگری از صحبت های خود، با اشاره ترکیب یونایتد و لوییس فن خال، ادامه داد: "ترکیب آن ها فوق العاده است و تعدادی بازیکن بی نظیر را در ترکیب خود می بینند. من این هفته نشستم تا بازی آن ها را در برابر حریفانشان آنالیز کنم و متوجه شدم که آن ها واقعاً تا چه اندازه موفق و قدرتمند هستند. فن خال مربی بسیار خوبی است و حالا بیش از پیش آماده رویارویی با ما است. از نظر من، فن خال برای من یک دوست بسیار بسیار صمیمی است، اما به خاطر شغلی که داریم، هدف ما مشترک است. ما هر هفته با یکدیگر صحبت نمی کنیم، اما عمیقاً با یکدیگر دوست هستیم و هیچ چیز میان من و او تغییر نکرده است." 


مورینیو در رابطه با انتخاب احتمالی اش به عنوان مربی فصل نیز اظهار داشت: "نمی دانم، من؟ من آخرین نفر هستم چرا که هرگز مربی ماه نشده ام، پس چگونه می توانم مربی فصل شوم؟ من اینجا هستم تا برنده شوم، آن هم در لیگ برتر؛ تنها هدف من قهرمانی در لیگ برتر است." 


مورینیو در پایان صحبت های خود، با اشاره به علاقه باشگاه های مطرح اروپایی به اسکار، گفت: "او قطعاً در تیم ما خواهد ماند. او اخیر قرارداد جدیدی را امضا کرده است و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تیم ما، برای ما به میدان خواهد رفت. او تنها 23 سال دارد و چلسی به هیچ وجه این بازیکن آینده دار خود را نخواهد فروخت." 


مورینو هم چنین در رابطه با وضعیت مصدومان چلسی نیز تاکید کرد که کوستا به احتمال بسیار زیادی به بازی فردا نخواهد رسید، اما شرایط در مورد رمی به گونه ای دیگر است و شاید این مهاجم فرانسوی شانس بازی برای منچستریونایتد را داشته باشد. 


منبع:طرفداری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد