کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فرش قرمز مورینیو برای منچستر‌یونایتد/ انها بیش از حد آماده هستند

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی، آسیب دیده های منچستریونایتد را عاملی ناکامی احتمالی مردان فان‌خال در بازی حساس یک‌شنبه مقابل تیم خودش نمی‌داند.



«درباره اشتیاق فراوان بازیکنانم برای این بازی تردیدی ندارم.»

 

 

دالی بیلیند و فیل جونز( هر دو به دلیل مصدومیت مچ پا)، مایکل کریک( ساق) روخو( مشکل معده) قادر به همراهی شیاطین سرخ در بازی حساس ورزشگاه بریج نیستند، با این حال آقای خاص، رقیب را دست‌‎کم نمی‌گیرد؛حتی اگر ازبین بلاکت و مک‌نیر، یک نفر زوج اسمالینگ در مرکز خط دفاعی باشد!

آقای خاص در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت:« لیست بازیکنانش جالب است؛ چه درتعداد، چه در کیفیت و چه در وزن تجربه بازیکنان.به طور کلی، منچستریونایتد تیم جذابی دارد.مدت زیادی ازهفته گذشته را صرف آنالیز تیم حریف کردم.فن‌خال واقعا برای جوانان بهترین مربی ممکن است.آن ها در این مقطع فصل بیش از حد، آماده نشان می‌دهند »

چلسی با یک بازی کم‌تر نسبت به هم تیم ها، با اختلاف 8 امتیاز نسبت به منچستریونایتد در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و درست مانند بازی برگشت فصل 2011-2010،بازی برگشت با منچستریونایتد را نبردی برای تعیین سرنوشت فصل جاری لیگ برتر می‌بیند. مورینیو هم مثل همیشه برای پرافتخارترین تیم انگلیس، فرش قرمز پهن کرد:«بازی با یکی از بزرگ‌ترین باشگاه های جهان، همان چیزی است که هر مربی و بازیکنی می‌خواهد.درباره اشتیاق فراوان بازیکنانم برای این بازی تردیدی ندارم. شوق آن‌ها، کار سخت را آسان می‌کند.»



ای اسپورت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد