کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

پست ثابت: چلسی 1-0 منچستریونایتد/ نظریات خود را با ما شریک سازدید

شاگردان ژوزه مورینیو در یک بازی حساس موفق به شکست منچستریونایتد شدند.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، دو تیم چلسی و منچستریونایتد از ساعت 18:30 به وقت لندن و 21:00 به وقت به مصاف یکدیگر رفتند. در این بازی، چلسی فرصت این را داشت که با پیروزی، به نوعی قهرمانی خود را مسجل کند، 
  در طرف دیگر نیز یونایتد با برتری در برابر چلسی ، علاوه بر ادامه به روند خوب خود، می توانست جایگاه دومی آرسنال را برای حداقل یک هفته تصاحب کند. در این بازی، خوان ماتا برای اولین بار در برابر چلسی قرار گرفت. قضاوت این بازی نیز بر عهده مایک دین بود. تا پیش از این بازی، یونایتد تقریباً برای سه سال متوالی موفق به پیروزی در برابر چلسی نشده بود. 

نیمه اول 

در ابتدای بازی، این یونایتد بود که بازی را بهتر آغاز کرد و اولین فرصت جدی بازی، توسط وین رونی روی پاس لوک شاو از دست رفت('7). شوت وین رونی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت، تا جایی که داوید ده خیا به اشتباه بر این باور بود که توپ گل شده است. در ادامه بازی نیز این باز هم یونایتدی ها بودند که با شوت های بی دقت هررا و مک نیر در پی باز کردن دروازه چلسی بودند. پس از این شروع نسبتاً خوب اما بازی بسیار کسل کننده پیش رفت. تا جایی که برای مدت 20 الی 30 دقیقه، حتی یک ضربه به سمت چهارچوب های دو تیم زده  نشد. درحالی که بازی بدون موقعیت دنبال می شد، اتفاق جالب بازی در اواسط نیمه اول، هند دیده نشده داوید ده خیا، چسبیده به محوطه جریمه و مصدومیت جزئی برانسیلاو ایوانوویچ بود. در اواخر نیمه اما این حرکت فوق العاده خوب ادن آزارد بود که باعث شد دروازه منچستریونایتد باز شود('38). پس از گل چلسی نیز اتفاق چندان خاصی رو دروازه ها رخ نداد تا بازی در نیمه اول این دیدار با برتری 1-0 شاگردان ژوزه مورینیو به پایان برسد. 

نیمه دوم 

با آغاز نیمه دوم، هرچند انتظار می رفت این منچستریونایتد باشد که حملات را بر روی دروازه چلسی تدارک ببیند، اما اولین موقعیت خوب این نیمه، توسط دیدر دروگبا برای چلسی خلق شد('52). ضربه این بازیکن پس از برخورد به پای اسمالینگ از بالای سر ده خیا عبور کرد و درحالی که در حال رفتن به اوت بود، ادن آزارد با ضربه ای، توپ را به تیرک دروازه یونایتد زد.

پس از این فرصت شیاطین سرخ کمی به خود آمدند و با حملات خود، سعی در جبران گل خورده داشتند. در یکی از فرصت های یونایتد نیز، ضربه پدی مک نیر توسط کورتوا دفع شد('60). در فرصتی دیگر، ضربه رونی راه به دروازه چلسی نیافت ('64). فرصت بعدی یونایتد نیز توسط رادامل فالکائو با شوت این بازیکن که از کنار دروازه به بیرون رفت، از دست رفت('66). در ادامه، مورینیو و فن خال با آوردن رامیرز، دی ماریا و یانوزای سعی در تغییر روند بازی داشتند. پس از این تغییرات، بازی تا حدودی آرام شد تا اینکه بار دیگرفرصتی فوق العاده برای منچستریونایتد تتوسط رادامل فالکائو از دست رفت('77). ضربه این بازیکن کلمبیایی به تیرک دروازه چلسی برخورد کرد. در اواخر بازی تنها یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه رخ داد که اعتراض یونایتدی ها را در پی داشت در نهایت اما چلسی این بازی را برد تا  به نوعی خود را در آستانه قهرمانی ببیند. یونایتد نیز با شکست در این بازی، عملاً شانس حضور در رتبه دوم جدول را از دست داد. 

آمار بازی

شرح گل 

 ادن آزارد (چلسی 1-0 یونایتد)('37): ادن آزارد، بازیکن بلژیکی چلسی با یک فرار فوق العاده، موفق شد با عبور دادن توپ از میان پاهای داوید ده خیا، تک گل چلسی در بازی را به ثمر برساند. 


از نکات جالب این بازی، حضور سرالکس فرگوسن، روی هاجسون و پارک جی سونگ در ورزشگاه بود که تصاویر این افراد را می توانید از اینجا مشاهده فرمایید. 

منبع:طرفداری

نظرات 2 + ارسال نظر
Reza spacial one یکشنبه 30 فروردین 1394 ساعت 14:27

تبریک
خیلی برد خوبی بود
دم هازارد و بقیه بچه ها گرم
عجب بازی کرد زوما فلایینی رو قورت داده بود
خسته نباشی سعید آقا

hadi شنبه 29 فروردین 1394 ساعت 23:10

منچستر برو خونه خخخخخخخ
چه دفاعی کردیم !
فوق العاده بود فوق العاده .
اون لایی هازارد و دریبل های که به رونی و بقیه بازیکناتون زد رو هم قاب کنید بزنید به دیوار .
دیماریا :))))))))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد