کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

کورت زوما: رویای توپ طلا را در سر دارم

کورت زوما، مدافع چلسی عنوان کرد که رویای کسب توپ طلا را در سر دارد.


مدافع فرانسوی در فصل جاری 11 بازی برای چلسی انجام داد و عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت که سرآمد آن، تقابل با یونایتد و عملکرد عالی مقابل رونی و فالکائو بود.
  
زوما در مصاحبه با کانال پلاس گفت:" کسب توپ طلا یک رویا برای من است. مردم گاهی من را با مارسل دسائی مقایسه می‌کنند. او اسطوره فوتبال است. بازی‌های بزرگ زیادی انجام داده. من به تازگی فوتبال را شروع کردم و هنوز جای زیادی برای پیشرفت داریم. از پیوستن به چلسی ناراحت نیستم زیرا باشگاهی بود که آن را دوست داشتم. در ابتدا خیلی به من بازی نمی‌رسید ولی حالا اوضاع بهتر شده و خیلی خوشحالم."



ورزش سه

نظرات 1 + ارسال نظر
hadi دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 13:56

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد