کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

باشگاه‌های لیگ برتر چقدر دستمزد می‌‌دهند؛ سیتی و یونایتد در صدر

منچستر یونایتد احتمالا امسال جای خود را به سیتی در بین باشگاه‌های که بیشترین دستمزد را در لیگ برتر می‌‌دهند، خواهد داد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، به خاطر نرفتن به چمپیونزلیگ و حذف پاداش‌های آن، این فصل سیتی بیشترین دستمزد را به بازیکنان می‌‌دهد. اگر پاداش‌ها به 215.8 میلیون پوندی که یونایتد به بازیکنانش می‌‌دهد اضافه شود، این باشگاه جای سیتی را خواهد گرفت. در شش ماه آخر این فصل دستمزد‌های یونایتد 98.1 میلیون پوند بوده است اما سال گذشته به خاطر حضور در چمپیونزلیگ، این رقم 104.6 میلیون پوند بود.
  
سیتی با 205 میلیون پوند در نبود یونایتد در چمپیونزلیگ در صدر جدول قرار دارد  و چلسی با 192.7 میلیون پوند سوم خواهند بود. برنلی هم با 21 میلیون پوند دستمزد سالیانه در آخر این جدول است. 

طبق جدید‌ترین آمار‌ها 4 تیم بالای جدول بیشترین دستمزد را در لیگ برتر می‌‌دهند. ساوتهمپتون به نسبت دستمزد‌ها بیشترین امتیازات را در لیگ گرفته است. آنها از نظر دستمزد 16‌ام هستند اما در جدول 7‌ام هستند. از سویی دیگر، QPR با دستمزد سالیانه 75 میلیون پوند، کمترین امتیاز را به نسبت دستمزد گرفته است. آنها در بین تیم‌ها با بالاترین دستمزد 8‌ام هستند اما حالا در جدول در رتبه 19ام قرار دارند. سال پیش QPR تقریبا دو برابر در آمد خود به بازیکنان دستمزد داد.

در کل تیم‌های لیگ برتر نسبت به سال‌های گذشته دستمزد‌های بسیار بالاتری می‌‌دهند و از مجموعه کل 2.3 میلیارد پوند در فصل 2012/2013 به رقم 3.07 میلیون پوند در سال 2013/2014 رسیده اند. این مساله بیشتر به خاطر حق پخش‌های جدید و گرانی است که این باشگاه‌ها دریافت می‌‌کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد