کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

زین الدین زیدان: برای من هازارد بهتر از مسی و رونالدو است

زین الدین زیدان با تحسین از بازی خوب هازارد و ستایش این بازیکن، شایعات مبنی بر انتقال وی را به رئال مادرید نیز افزایش داد.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، زین الدین زیدان با صحبت با نشریه Maxifoot فرانسه، اذعان کرد که بازی ادن هازارد را از لیونل مسی و رونالدو بیشتر می پسندد.
  
 وی در این باره گفت: "هم مسی و هم رونالدو بازیکنان فوق العاده ای هستند. ولی برای من ادن هازارد بهترین است. من از هر کار او در زمین لذت می برم."

"از رفتارش خوشم می آید. قاطعیت او بسیار خوب است. بسیار خوشحال هستم که هر سال شاهد پیشرفت او هستم. اگر چه هنوز هم این بازیکن جای پیشرفت بسیار زیادی دارد. اگر چلسی امسال قهرمان لیگ جزیره شود، ادن هازارد یکی از بزرگترین عناصر قهرمانی این تیم می باشد."

اما چلسی با قرارداد 5 سال و نیم که با این بازیکن امضا کرد، احتمال ادامه کار هازارد را با این تیم افزایش داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد