کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

آخرین شایعات نقل و انقالات فوتبال اروپا

در ادامه مطلب به جدیدترین اخبار و شایعات موجود در رسانه های اروپا مرور خواهیم کرد.   
 
 
1) تلگراف: آژاکس پیشنهادی برای جذب رافائل فن درفارت ارائه داده است.

2) بیلد: بوروسیا دورتموند مصمم به جذب سامی خدیرا است. قرارداد هافبک آلمانی در پایان فصل با رئال مادرید به اتمام می رسد و او به صورت بازیکن آزاد به تیم آینده اش می پیوندد.

3) گاتزتا دلو اسپرت: اینتر میلان در صورت به توافق نرسیدن با سمیر هندانوویچ با په په رینا دروازه بان اسپانیایی بایرن مونیخ وارد مذاکره خواهد شد.

4) وردبرمن می خواهد قرارداد فرانکو دی سانتو مهاجم آرژانتینی خود را تمدید کند. این بازیکن که بهترین گلزن این فصل تیمش محسوب می شود تا 2016 با برمن قرارداد دارد.

5) کیکر: باس دوست به جدایی از وولفسبورگ می اندیشد. مهاجم هلندی در مصاحبه با کیکر گفت: "4 بازی در پیش داریم و باید ببینیم چه رخ خواهد داد. بعد از فینال جام حذفی باید درباره آینده حرف خواهیم زد."

6) کوین فولاند می خواهد در هوفنهایم بماند. مهاجم 22 ساله هوفنهایم در مصاحبه ای اعلام کرد: "تا 2017 با این باشگاه قرارداد دارم و به نظرم زیر نظر مارکوس گیزدول پیشرفت بهتری خواهم داشت." فولاند از سوی دروتموند و لورکوزن زیر نظر قرار گرفته است.

7) کالچیو مرکاتو: تیم هایی نظیر بارسلونا، منچستریونایتد و بوروسیا دورتموند عملکرد استفان ساویچ مدافع فیورنتینا را زیر نظر گرفته اند. مدیر برنامه های این بازیکن ضمن تایید علاقه این 3 باشگاه به موکلش گفت: "استفان در فلورانس می ماند. او در اینجا احساس راحتی می کند و علاقه باشگاهایی نظیر بارسلونا، منچستر و دروتموند مایه خوشحالی است."

8) سان: لیورپول هیونگ-مین سون وینگر بایرلورکوزن را زیر نظر گرفته است. انتقال این بازیکن 22 ساله حدود 20 میلیون یورو برای قرمزهای مرسی ساید هزینه خواهد داشت.

9) سان: منچسترسیتی پیشنهادی 8 میلیون یورویی برای جذب عبدالرحمن بابا مدافع چپ آگسبورگ در نظر گرفته است.

10) دیلی تلگراف: آرسنال 50 میلیون پوند برای جذب ایلیکای گوندوعان و مورگان اشنایدرلین در نظر گرفته است.

11) تیم شروود سرمربی استون ویلا می گوید کریستین بنتکه و فابین دلف در این تیم خواهند ماند.

12) در صورت جدایی احتمالی پوگبا و ویدال در تابستان مسئولان یوونتوس برای جذب راجا ناینگولان وارد عمل خواهند شد. مالکیت این هافبک بلژیکی 50/50 در دست دو باشگاه کالیاری و رم است. بجز یوونتوس تیم های دورتموند، منچستریونایتد، آرسنال و لیورپول هم ناینگولان را می خواهند.

13) آلسکاندر میتروویچ مهاجم صرب اندرلخت مورد توجه باشگاه متعدد اروپایی قرار دارد. قبلاً از تیم هایی نظیر آ اس رم، یوونتوس، دورتموند، گلادباخ، وولفسبورگ، نیوکاسل، سوانزی، سویا، اسپورتینگ، بنفیکا به عنوان تیم های علاقه مند به این بازیکن نام برده شده بود. اکنون ناپولی و مارسی هم وارد کارزار بر سر جذب این بازیکن پیوسته اند. میتروویچ 20 ساله تا 2018 با اندرلشت قرارداد دارد و این باشگاه برای انتقال او حدود 18 میلیون یورو در نظر گرفته است.

14) بنا به ادعای رسانه های اسپانیا، منچسترسیتی برای انتقال کریم بنزما 40 میلیون پوند در نظر گرفته است.

15) یوونتوس آماده است تا بر سر انتقال کوین دی بروین با باشگاه های شهر منچستر رقابت کند.

16) منچستریونایتد می خواهد برای جذب ممفیس دیپای وینگر جوان خود را هم وارد معامله کند. منچستری های می خواهند عدنان یانوزای را یک سال به آیندهوون قرض دهند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد