کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

ازپلیکویتا به رئال یا بارسا فکر نمی کنم

سزار از ازپلیکویتا قصد ندارد که به این زودی ها باشگاه چلسی را ترک کنند.

ترجمه اختصاصی کلوپ هواداران چلسی/در این اواخر اخباری مبنی بر  بازگشت این بازیکن به اسپانیا و ارتباط او با تیم های رئال مادرید و بارسلونا شنیده میشد.

 

 

این بازیکن در مورد این اخبار به را دیو مارکا چنین گفت:


" من به جزء ماند در چلسی به چیزی دیگری فکر نمی کننم"


"من در مورد اسپانیا فکر نمی کننم . من در بهترین تیم انگلستان هستم و در مورد بازی کرن به تیم دیگری فکر نمی کننم."


ازپلیکویتا یکی از مهره های اصلی چلسی برای رسیدن به عنوان قهرمانی بود است. که در این فصل 28 بار برای چلسی به میدان رفته است.


منبع:تریبال فوتبال /ترجمه کلوپ هواداران چلسی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد