کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

شورله: مورینیو‌ به‌ من‌ گفت‌ مدال‌ قهرمانی‌ خواهم‌ گرفت

آندره شورله، هافبک چلسی عنوان کرد که ژوزه مورینیو با او تماس گرفته و قرار است مدال قهرمانی لیگ برتر را با وجود جدا شدن او در نیم فصل، برایش ارسال کند.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، هافبک آلمانی که در نیم فصل اول به ندرت در ترکیب چلسی قرار می‌گرفت، در نقل و انتقالات زمستانی راهی ولفسبورگ شد . 

 

 پس از جدایی او، چلسی در پایان فصل موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شد و حال مورینیو قصد دارد برای شورله، مدال قهرمانی را به خاطر زحماتش برای باشگاه ارسال کند.


شورله در مصاحبه با بی بی سی گفت:" نمی‌دانستم در حالی که بیشتر نیم فصل دوم را برای باشگاه بازی نکرده‌ام، قرار است مدالی دریافت کنم. ژوزه مورینیو برای من پیام کوتاهی ارسال کرد و گفت که مدالی دریافت خواهم کرد و از من خواست برای بازی آخر به چلسی بروم. این یک لطف بزرگ از سوی او بود. من برای چلسی خیلی خوشحالم. آنها نیم فصل دوم خیلی خوب کار کردند و البته برای من، گرفتن مدال واقعا خوشحال کننده است ولی این هم تیمی‌های سابقم بودند که قهرمانی را به دست آوردند."


شورله درباره انتقالش به ولفسبورگ گفت:" دوست داشتم به بوندس لیگا برگردم. می‌خواستم بیشتر بازی کنم. هنوز عاشق چلسی هستم. از حضور در آنجا پشیمان نیستم و فکر می‌کنم تجربه خوبی بود."


منبع:ورزش سه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد