کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: فکر می‌کنم تابستان امسال کمی شنا کنم و دوباره حمام آفتاب بگیرم

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی معتقد است که افزایش شدید قیمت بازیکنان در بازار نقل‌وانتقالات دست باشگاه‌ها را برای انجام خرید بازیکنان بسته است.
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، به نظر ژوزه مورینیو افزایش شدید هزینه نقل‌وانتقال بازیکن در اروپا ممکن است باعث ایجاد رکودی بزرگ در این تابستان امسال شود.
  
مورینیو برخلاف بسیاری از همتایانش در سایر تیم‌ها، در پایان فصل قصد ایجاد خانه‌تکانی در ترکیب تیمش را ندارد، چرا که از ترکیب فعلی که به همراه آن قهرمان لیگ برتر شد، راضی است و می‌خواهد آن را برای فصل آینده نیز حفظ کند. با این حال در بازار نقل‌وانتقالات هنوز وضعیت بازیکنانی مانند پل پوگبا و گرث بیل که شایعات زیادی درباره آینده‌شان شنیده می‌شود، مشخص نیست و مورینیو معتقد است که رقبای ثروتمند‌تر تیمش می‌توانند یک آشفتگی مالی جدی در بازار نقل‌وانتقالات به وجود آورند.

او به خبرنگاران گفت: شرایط بازار بسیار سخت است. می‌توانم تصور کنم که امسال شاهد یک سقوط وال استریتی خواهیم بود. می‌توانم تصور کنم که برخی باشگاه‌ها با انگیزه‌ای فراوان پا به بازار می‌گذارند و با ولخرجی‌های‌شان آن را آشفته می‌کنند و به آن سمت و سویی غیرمنتظره می‌دهند.

آقای خاص درباره برنامه نقل‌وانتقالات تیم خودش هم اظهار داشت: انتظار دارم امسال تابستانی پرمشغله داشته باشم البته برای قدم زدن از روی حوله‌ام تا روی شن‌های ساحل و دریا. فکر می‌کنم تابستان امسال کمی شنا کنم و دوباره حمام آفتاب بگیرم. فکر می‌کنم تابستان امسال مشغله من این‌ چیزها خواهند بود.

مورینیو ادامه داد: من تیمم را بسیار دوست دارم، چون تیمی قوی و با فضای زیاد برای پیشرفت است. اکنون نسبت به فصل گذشته من در شرایطی متفاوت قرار دارم. فصل قبل من مایل بودم که باشگاه چند بازیکن تیم را بفروشد. سیاست نقل‌وانتقالات باشگاه در سال گذشته خرید و فروش بود. امسال اولویت ما حفظ ترکیب فعلی است.

وی تصریح کرد: چلسی اکنون در وضعیت خوبی قرار دارد. تیم ما ثبات دارد و نیازی به ایجاد تغییرات دراماتیک در تیم نیست. ما باید به بازیکنان خود وفادار باشیم. کارهایی که سایر تیم‌ها انجام می‌دهند برای من اهمیتی ندارد و روی جهت‌گیری ما تأثیر نمی‌گذارد. اگر سایر باشگاه هر کدام 10 بازیکن بخرند، ما به سمتی که قرار نیست برویم، سوق نخواهد داد.

منبع:شفقنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد