کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

فن خال: آرسنال تیم بهتری به نسبت به چلسی است

زمانی بود که الکس فرگوسن تیم خود را به نسبت آرسنال ونگر تیم جذاب تری می دانست و جواب ونگر به او شفاف بود. "هرکس فکر می کند که زیباترین زن دنیا را به همسری گرفته است."
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، با این حال لوئیس فن خال سرمربی فعلی یونایتد، تیم خود را زیباترین نمی داند و باور دارد تیم بهتری از قهرمان فصل چلسی وجود دارد و آن تیم، آرسنال است. 
  
به گزارش ایندیپندنت فن خال در این خصوص گفت: "فکر می کنم روحیه قهرمانی باعث قهرمان شدن آن ها شد. هنوز راهی طولانی برای فراگیری داریم و باید یاد بگیریم به مانند چلسی بازی کنیم و بازی ها را به اتمام برسانیم چون این تفاوت ماست. من باور دارم که آرسنال تیم بهتری به نسبت چلسی است اما آن ها نمی توانند به آن شکل نتیجه بگیرند. دلیل آن این است که چلسی بازیکنانی با استعداد و با تجربه به مانند جان تری و گری کیهیل در ترکیب دارد."

او در تشریح وضعیت این فصل تیم خود گفت: "مقابل چلسی در خانه مساوی کردیم و بهتر از چیزی بودیم که ژوزه مورینیو می گوید. مقابل تاتنهام در هر دو بازی بهتر بودیم. پیروزی 3-0 در خانه مقابل لیورپول اغراق آمیز بود اما در آنفیلد بازی فوق العاده ای ارائه دادیم. تفاوت ما سطح بازی نبود، اما در نتیجه گیری چلسی به بهترین شکل عمل کرد."

نخستین فصل حضور در انگلستان برای فن خال دشواری های زیادی داشته است. او افزود: "در بازی های زیادی که به آن ها عادت داشته باشم حاضر نشدیم چون در لیگ اروپا و لیگ قهرمانان نبودیم. در باشگاه های سابق همواره بخشی از مسابقات اروپایی بودیم. به عنوان یک مربی باید با فرهنگ انگلستان خود را تطبیق می دادم تا بتوانم سبک بازی خود را به تیم تزریق کنم. نیاز به وفق دادن وجود دارد ولی از سوی دیگر این تغییر هیجان انگیز و سخت بود و موفق به تطبیق فلسفه فوتبالم شدم." 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد