کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: فکر می کردم که جان تری تمام شده است

سرمربی چلسی اعتراف کرده که در مورد کاپیتان تیمش اشتباه می کرده است .
به گزارش کلوپ هواداران چلسی، جان تری ۳۴ ساله در تیم منتخب این فصل لیگ جزیره قرار گرفت.
  
مورینیو به خبرنگاران گفته است :" فکر می کردم تری تمام شده است چون در دو فصل قبل بازگشت من زیاد بازی نکرده بود . مربیان قبلی روی وی حساب نکرده بودند . تری در اغلب هفته ها مصدوم بود . من فکر می کردم که مشکلی وجود دارد و او دیگر نمی تواند به دوران اوجش بازگردد ولی وقتی به چلسی بازگشتم او هنوز یک سال دیگر قرارداد داشت و به همین خاطر تصمیم گرفتم که به وی فرصت بدهم .

تری می دانست که اگر نمایش های خوبی ایفا نکند در تیم من جای نخواهد داشت . او به من گفت که ثابت می کند شایسته حضور در ترکیب است و باید گفت که در این دو سال فوق العاده بوده است .

خودش می داند که اگر من به چلسی بازنگشته بودم الان در این باشگاه حضور نداشت البته من هم می دانم که بدون وی قهرمان انگلیس نمی شدیم . خوشحالم که قراردادش تا یک سال دیگر تمدید شد . "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد