کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

لمپارد: مورینیو فوتبال انگلیس را دگرگون کرد/ اولین مقطع حضور مورینیو در چلسی، بهترین دوران ورزشی ام بود

به عقیده کاپیتان سابق چلسی، قهرمانی های پیاپی چلسی در مقطع اول حضور مورینیو در این تیم، بهترین دوران ورزشی اش را رقم زده است. 
به گزارش کلوپ هواداران چلسی،فرانک لمپارد، هافبک منچسترسیتی اظهار کرده اولین مقطع بازی اش در تیم ژوزه مورینیو، بهترین و شادترین دوران ورزشی اش بوده است.
  
 لمپارد در مصاحبه با دیلی میل همچنین تاکید کرد، چلسی در آن مقطع موفق شد فوتبال انگلیس را دگرگون کند: اولین برهه حضور مورینیو در چلسی، بهترین دوران ورزشی من بود. 2 یا 3 سال پر از افتخار را گذراندیم. همه ما جوان بودیم و احساس شکست ناپذیری داشتیم. درست مثل قهرمانان. هرگز قبلا چنین حسی را تجربه نکرده بودم. فقط در تیم های دیگر این جو را دیده بودم و بارها شاهد بودم روی کین جام قهرمانی را بالای سر می برد؛ اما به ناگهان خودم عضو یک تیم قهرمان شدم.
با شخصیت جدید مورینیو، ما توانستیم فوتبال انگلیس را دگرگون کنیم. بزرگترین چیزی که مورینیو به من بخشید، اعتماد به نفس بود. روشی که ما بازی می کردیم، جدیت و همچنین خلاقیتی که نشان دادیم، بی نظیر بود و من عاشق همه آنها بودم. آن دوران، برهه ای از زندگی من بود که من حتی مجبور نبودم به بازی کردن فکر کنم. تمرین می کردم و بازی می کردم. اگر هر هفته هم به میدان می رفتم برایم مشکلی پیش نمی آمد. همه تیم احساس می کردیم باید هر هفته به پیروزی برسیم. عضو باشگاه بزرگی بودم و پرواز می کردیم.

منبع:کاپ

نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad.s.f.l دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 ساعت 00:22

لمپارد فوق العادس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد