کلوپ هواداران چلسی
کلوپ هواداران چلسی

کلوپ هواداران چلسی

مورینیو: خریدهای زیادی در تابستان نخواهیم داشت

سرمربی چلسی عنوان کرد تیمش خریدهای زیادی در تابستان نخواهد داشت و اساس او حفظ بازیکنان فعلی است.

به گزارش کلوپ هواداران چلسی، ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی پیش از دیدار با وست برومویچ درباره شرایط بازیکنان تیمش، گفت: فکر می‌کنم کاستا برای حضور در ترکیب انتخاب شود. 

  

من در حال حاضر نمی‌توانم حضور او در بازی روز دوشنبه را تایید کنم اما با توجه به یک روز باقی مانده فکر می‌کنم که بتواند برای این بازی آماده شود. برای رامیرس و اسکار این فصل به اتمام رسیده است. رامیرس به دلیل مشکل کلیوی دیگر تا انتهای فصل بازی نخواهد کرد. اسکار نیز مصدوم است و مراحل درمان خود را دنبال می‌کند. زوما نیز دو بازی انتهایی فصل را از دست داده است، اما پتر چک فرصت بازگشت در آخرین بازی فصل را دارد.


سرمربی چلسی به شورله، صلاح و شوآرزر گفته است که در روز پایانی در استمفوردبریج حاضر شوند و در جشن قهرمانی تیم حضور داشته باشند.


او درباره دعوت از این بازیکنان گفت: شورله، صلاح و شوآرزر به آخرین بازی فصل در استمفوردبریج و جشن سالانه تیم دعوت شدند و خیلی دوست دارم آنها را اینجا ببینم. ما از اینکه آن‌ها می‌توانند بیایند مطمئن نیستیم اما حداقل آن‌ها می‌دانند که ما این احساس را داریم که آن‌ها نیز در کسب این قهرمانی سهیم بودند و به مانند ما قهرمان لیگ جزیره هستند. طبق قوانین مدال یادبود به کسانی تعلق خواهد گرفت که حداقل ۵ مرتبه در لیگ ظاهر شده باشند بنابراین همه آن‌ها نمی‌توانند مدال را دریافت کنند و به همین دلیل ما به دنبال خرید مدال و کپی از نسخه جام هستیم. برای من فرقی نمی‌کند. شوآرزر که یک دقیقه هم بازی نکرده است تا جان تری که همه دقایق را بازی کرده است، قهرمان هستند.


زومای 20 ساله، در 17 بازی این فصل چلسی در همه رقابت‌ها حضور داشته و عملکرد قابل قبول او، بارها مورد تحسین ژوزه مورینیو قرار گرفته است؛ به طوری که این سرمربی پرتغالی، زوما را جانشین مناسبی برای جان تری، کاپیتان حال حاضر چلسی می‌داند.


مورینیو با تمجید از زوما گفت: تری و زوما البته از لحاظ سبک بازی کمی متفاوت از هم هستند اما شباهت‌هایی نیز دارند. زوما اکنون 20 سال دارد ولی زمانی که او 23 یا 24 ساله شود، با تجربه‌ای بیشتر، می‌تواند یک رهبر مقتدر برای چلسی باشد. او جانشین مناسبی برای جان تری خواهد بود. زوما را به خاطر فیزیک بدنی مناسبش خریداری کردیم اما او از لحاظ تاکتیکی چندان سطح بالا نبود. فکر نمی‌کردم او این قدر سریع پیشرفت کند. او بیش از آنچه تصور می‌کردم در این یک سال برای ما بازی کرده است. دعوت شدن زوما به تیم ملی فرانسه و حضور در بازی‌های ملی، بی شک باعث خواهد شد تا پیشرفت او سرعت بیشتری بگیرد.


این مربی در پایان درباره شرایط تیمش در نقل و انتقالات، گفت: این طبیعت بازار نقل و انتقال است که قیمت‌ها بالا برود. ما می‌دانیم چه می‌خواهیم و باز تکرار می‌کنم که به بازیکنان زیادی احتیاج نداریم. به تغییرات اساسی نیاز نداریم و باید به بازیکنان خود وفادار باشیم. تیمم را خیلی دوست دارم. تیمی جوان با فضایی برای پیشرفت دارم و قبلا نیز گفته بودم که در فصول گذشته من در وضعیت متفاوتی نسبت به حال حاضر قرار داشتم چون مشتاق بودم تا برای جذب بازیکنان مورد نظر خود، بعضی بازیکنان را بفروشم، اما در این لحظه من از نگه داشتن بازیکنان خود خیلی، خیلی خوشحالم. اساس کار نقل و انتقال فصل گذشته این بود که برای خرید بعضی بازیکنان، بازیکنان خود را بفروشیم اما اساس کار این فصل در حفظ تیم فعلی است.


منبع:ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد